  • 51. Data: 2022-02-27 20:32:38
    Temat: Re: homo sovieticus
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 27.02.2022 o 19:39, LFC pisze:

    > Nie chodziło mi o porównanie ilości ofiar, bo jest to nieporównywalne,
    > tylko o zjawisko wypierania pamięci o tym z oficjalnego obiegu.

    No mi tez nie o liczbe wprost chodzi, jedynie wskazuje, ze liczba
    powoduje roznice jakosciowa w stosunku do Katynia, co powoduje, że
    Wielki Głód był nie do wyparcia ze świadomości Ukraińców. Dla tych
    najmłodszych to prehistoria i to będzie pomału zanikało.

  • 52. Data: 2022-02-28 21:38:25
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-02-26 o 09:05, Uzytkownik pisze:
    > W dniu 25.02.2022 o 01:19, maniek4 pisze:
    >
    > Nie będę komentował tego co napisałeś, bo Twoja argumentacja przypomina
    > argumentację jak z filmu "Miś": https://www.youtube.com/watch?v=WYb86qF0pUo

    Nic nie argumentowałem tylko zadawałem pytania. Nie ma co komentować
    tylko odpowiadać.

    Pozdro.. TK

  • 53. Data: 2022-03-03 22:51:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 24.02.2022 o 23:13, maniek4 pisze:
> [...]
    osyjskiego-gazu-plynie-przez-ukraine

    > Rozumiem, że to też całkowicie usprawiedliwia inwazję na inny kraj?
    >
    > Pozdro.. TK

    Maniuś, a widziałeś to:

    https://www.tvp.info/36263218/z-bandera-i-tego-rodza
    ju-demonstracjami-ukraina-do-europy-nigdy-nie-wejdzi

    https://www.youtube.com/watch?v=H2j31f06NEk

    https://www.youtube.com/watch?v=eghfsnlTR4w

    https://www.youtube.com/watch?v=mf0TLTEPRcE

    https://www.thenation.com/article/archive/neo-nazis-
    far-right-ukraine/

    https://www.rp.pl/polityka/art19191551-rosyjskie-fsb
    -ukrainscy-neonazisci-planowali-ataki-i-zabojstwa

    Jeżeli nie rozumiesz co jest na tych filmach i materiałach to już
    tłumaczę. To są demonstracje młodych Ukraińców o charakterze
    nacjonalistycznym i faszystowskim, skierowane przeciwko Rosji oraz Polsce.

    Nie uważam, że należy wysyłać wojsko, bo takie problemy powinny być
    załatwiane tylko i wyłącznie pałkami policyjnymi przez rząd danego
    kraju, a w domu rodzice powinni jeszcze dodatkowo gówniarzom spuścić
    wpierdol.

    I tu był błąd rządu Ukrainy, bo pozwolił wykorzystać Putinowi takie
    manifestacje.

    Dlatego twierdzę, że niestety Ukraina jeszcze nie dorosła do cywilizacji
    i do Unii Europejskiej w której nie ma przyzwolenia na rodzenie się
    faszyzmu i nacjonalizmu.

    Jeżeli zaś chodzi o Putina to była z jego strony propozycja czy też
    sugestia rozbioru Ukrainy i przyłączenia do Polski dawnych ziem
    polskich. Niestety nasz rząd nie był zainteresowany, ponieważ mielibyśmy
    na terenie Polski ukraińskich neonazistów, którzy dopiero by nam
    urządzili burdel.

    Obecnie Ukraina powinna mieć stały nadzór "kuratora" z UE jak i z Kremla.

    Dupy przede wszystkim dała Polska, która powinna na drodze
    dyplomatycznej zażądać od Ukrainy spuszczenia wpierdolu gówniarzom.
    Powinna też rozmawiać z UE oraz z Putinem.

    Niestety demonstracje młodych neonazistów ukraińskich odbywały się we
    Lwowie, ale także i w Polsce (Przemyśl, Kraków).

  • 54. Data: 2022-03-04 02:57:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-03-2022 o 22:51, Uzytkownik pisze:

    > Niestety demonstracje młodych neonazistów ukraińskich odbywały się we
    > Lwowie, ale także i w Polsce (Przemyśl, Kraków).

    A polskich gdzie?
    I dlaczego działanie były dokładnie takie same (żadne)?
    Czy to znaczy że teraz ktoś powinien nas najechać i ukarać?

    PLONK WARNING onuco.

  • 55. Data: 2022-03-04 10:41:15
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Uzytkownik.
    On 03.03.2022 22:51 you wrote:

    Ciach putinowską propagandę.

    To teraz doedukuj się i poczytaj, kto zakładał Lwów i w tym kontekście
    jak byli traktowani tam Polacy.
    Którzy przyszli tam jak po swoje.
    I dlaczego tłukli na tam od zawsze.

    --
    Pete

  • 56. Data: 2022-03-04 18:15:47
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 04.03.2022 o 10:41, Pete pisze:
> [...]
    > On 03.03.2022 22:51 you wrote:
    >

    > Ciach putinowską propagandę.
    >
    > To teraz doedukuj się i poczytaj, kto zakładał Lwów i w tym kontekście

    No to doedukuj mnie.

    bzdury na tej grupie.

  • 57. Data: 2022-03-04 18:52:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Uzytkownik.
    On 04.03.2022 18:15 you wrote:

    > No to doedukuj mnie.

    Te lekcję musisz sam odrobić. Może coś ci z tego zostanie na przyszłość.

    > bzdury na tej grupie.

    To że znasz się na wszystkim i masz tysiąc papierów z każdej możliwej
    dziedziny to już wszyscy tu wiedzą.

    A dyplom z historii masz z WUML-u, WAP-u czy ANS PZPR?

    --
    Pete

  • 58. Data: 2022-03-04 20:15:16
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 04.03.2022 o 18:52, Pete pisze:

> [...]
    > dziedziny to już wszyscy tu wiedzą.
    >
    > A dyplom z historii masz z WUML-u, WAP-u czy ANS PZPR?

    No to wypad stąd i wracaj do do Moskwy przewijać śmierdzące onuce. Nie
    siej tutaj propagandy putinowskiej, bo tu dla takich jak Ty nie ma miejsca.

  • 59. Data: 2022-03-04 21:10:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Uzytkownik.
    On 04.03.2022 20:15 you wrote:

    > No to wypad stąd i wracaj do do Moskwy przewijać śmierdzące onuce.
    > Nie siej tutaj propagandy putinowskiej, bo tu dla takich jak Ty nie
    > ma miejsca.

    O nie. Na naukę u twojego przewodnika duchowego mnie nie namówisz.

    Więc zamilcz i lepiej pisz tylko o wodnym chlebie bo w tym jesteś
    naprawdę dobry.

    --
    Pete

  • 60. Data: 2022-03-04 21:59:08
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 4.03.2022 o 21:10, Pete napisał:

    > O nie. Na naukę u twojego przewodnika duchowego mnie nie namówisz.

    Złapał Kozak Tatarzyna, a Tatarzyn za łeb trzyma.
    W Budzie Ruskiej.