  • 1. Data: 2009-04-18 05:54:05
    Temat: hustawka ogrodowa
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Chce kupic hustawke ogrodowa metalowa. Budzet okolo 600-700PLN. Czy mozecie
    polecic jakiegos konkretnego producenta? Dobrze by bylo, zeby hustawka
    miala ponad 165cm dlugosci. Interesuje mnie zakup przez Internet.
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2009-04-19 05:38:57
    Temat: Re: hustawka ogrodowa
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    adam wrote:
> [...]
    > mozecie polecic jakiegos konkretnego producenta? Dobrze by bylo,
    > zeby hustawka miala ponad 165cm dlugosci. Interesuje mnie zakup przez

    a ja chce kupić komputer przez internet.

  • 3. Data: 2009-04-19 16:58:22
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > a ja chce kupić komputer przez internet.

    pomijajac OT
    jaki masz z tym problem?

    --
    pzdr