  • 1. Data: 2010-09-03 13:28:56
    Temat: ile barów trzeba by zeby zerwac gips ze sciany?
    Od: ptoki <s...@g...com>

    Podobno karcherem mozna zerwac lakier z samochodu. Jaka myjke
    wypozyczyc aby moz zmyc napackany gips na suficie?

    Sufit zwykly lany betonowy. Widac slady desek. A na tym cienko gips.
    No i zeby zatynkowac spowrotem normalnym tynkiem warto bylo by sie
    gipsu pozbyc.
    Juz raz tu o tym pisalem ale nie wyszlo nic sensownego ale wpadl mi
    do glowy pomysl z myjka wysokocisnieniowa.

    Jaka silna musi byc i jaka koncowke zorganizowac zeby gips sie zmyl?

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 2. Data: 2010-09-03 13:34:20
    Temat: Re: ile barów trzeba by zeby zerwac gips ze sciany?
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    o.googlegroups.com...
> [...]
    > do glowy pomysl z myjka wysokocisnieniowa.
    >
    > Jaka silna musi byc i jaka koncowke zorganizowac zeby gips sie zmyl?

    abstrahujac od cisnienia, to co zrobisz z woda??

  • 3. Data: 2010-09-03 13:50:20
    Od: szary <n...@x...pl>

    ptoki wrote:

    Mnie czasem wystarcza jeden, byle muza była dobra :)

  • 4. Data: 2010-09-03 18:53:16
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 03-09-2010 o 15:28:56 ptoki <s...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Sufit zwykly lany betonowy. Widac slady desek. A na tym cienko gips.
    > No i zeby zatynkowac spowrotem normalnym tynkiem warto bylo by sie
    Młotkiem zbić ile się da do żywego betonu i powinno wystarczyć pod tynk.

    > Juz raz tu o tym pisalem ale nie wyszlo nic sensownego ale wpadl mi
    > do glowy pomysl z myjka wysokocisnieniowa.
    >
    > Jaka silna musi byc i jaka koncowke zorganizowac zeby gips sie zmyl?
    Wątpię poza tym dom zalejesz.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 5. Data: 2010-09-03 20:50:13
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 3 Wrz, 15:34, "P.H." <k...@g...w.sieci> wrote:
    > Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:9a15611c-1696-41b1-b3b3-33a0226c36db@
    x24g2000pro.googlegroups.com...> Podobno karcherem mozna zerwac lakier z samochodu.
    Jaka myjke

    > abstrahujac od cisnienia, to co zrobisz z woda??

    zbiore mopem :)
    Plan jest taki aby nie psikac jak opentany tylko jak water jet zebrac
    rozmokniety gips (wczesniej go zmocze i niech zmieknie) niech spadnie
    na podloge.

  • 6. Data: 2010-09-03 20:53:06
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 3 Wrz, 20:53, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

    > Młotkiem zbić ile się da do żywego betonu i powinno wystarczyć pod tynk.

    Niedarady. Gipsu jest cienko. Skrobanie idzie kiepsko a tynk na takim
    gipsie bedzie sie trzymal slabo. A jak sie bedzie trzymal to jak mu
    sie odwidzi to spadnie caly placek 4x2m :)

    > Wątpię poza tym dom zalejesz.

    Wiesz, skoro lakier z samochodow zbiera to czemu gipsu nie zbierze?
    A o wode sie nie martwie. NIedawno w to miejsce wozilem beton w taczce
    wiec troche wody nie zaszkodzi...

    Podpowiedzcie, nie robcie siary, bo pojde na grupe o samochodach i sie
    na Was poskarze :P

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 7. Data: 2010-09-03 22:34:42
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-09-03 22:53, ptoki pisze:

> [...]
    > wiec troche wody nie zaszkodzi...
    >
    > Podpowiedzcie, nie robcie siary, bo pojde na grupe o samochodach i sie

    Moim zdaniem pomysł jest chory... ale jak już chcesz...
    Zainteresuj się piaskowaniem na mokro przy pomocy karchera.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 8. Data: 2010-09-03 23:00:21
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 4 Wrz, 00:34, RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl> wrote:

    > Moim zdaniem pomysł jest chory... ale jak już chcesz...
    > Zainteresuj się piaskowaniem na mokro przy pomocy karchera.

    Tez moze byc dobre. Narazie szukam wypozyczalni gdzies w okolicy.
    Chcialem uniknac kurzenia i dlatego skrobanie zgrubsza jest ok ale juz
    jakies szlifowanie wolal bym odpuscic.

    Wiem ze moge wziasc na katowke zalozyc diament garnkowy ale wtedy bede
    mial ten gips wszedzie. A woda jednak mniej sie roznosi niz kurz.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 9. Data: 2010-09-04 01:06:46
    Od: "Tornad" <t...@h...com>

> [...]
    >
    > Wiem ze moge wziasc na katowke zalozyc diament garnkowy ale wtedy bede
    > mial ten gips wszedzie. A woda jednak mniej sie roznosi niz kurz.

    Dobrze kombinujesz, niestety ja Ci w tym pomoc nie moge; nic takiego jeszcze
    nie robilem.
    Raz ryckalem gips z sufitu, najpierw dlutem na dlugim kiju potem majzlem
    pobijanym mlotkiem, wreszcie sie wqrwilem i go normalnie heblarka elektryczna
    zheblowalem. W masce na pysku oczywiscie i te heblarke mimo, ze makita,
    zajezdzilem; lozysko wysiadlo. Ale to byl sufit wykonczony faktura w ciapki a
    baba chciala gladki. Ty masz pod nim beton wiec to inna bajka.
    Tu w Hameryce najtanszy "power washer" ma chyba cisnienie ze 200 barow. I
    komplet roznych dysz. Zatem dyskusje jest barowa, dobrze to okreslil Szary,
    ktoremu wystarcza jeden bar byle dobrze zaopatrzony.
    Pozycz sprzet i sprobuj. I oczywiscie napisz jak Ci to poszlo. Zamiast mopa
    mozesz uzyc odkurzacza beczkowego, ktory zasysa wszystko lacznie z blotem,
    ktorego na podlodze bedziesz mial ci dostatek.
    ozdrawiam
    Tornad

  • 10. Data: 2010-09-04 11:01:13
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 4 Wrz, 03:06, "Tornad" <t...@h...com> wrote:

> [...]
    > mozesz uzyc odkurzacza beczkowego, ktory zasysa wszystko lacznie z blotem,
    > ktorego na podlodze bedziesz mial ci dostatek.

    Wczoraj opatrzylem na youtube pare takich akcji z myjka i piaskiem i
    nawet im to dobrze szlo ale wody troche przy tym sie lalo.

    U nas najtansze myjki to po 120 barow maja a to troche przymalo.
    Na filmach mieli po 500.
    Gdyby za te 600zl dalo sie kupic cos sensownego to bym sie zdecydowal
    ale cosik widac ze za te kwote dostane jakies 150 barow z metalowa
    pompa w srodku (mosiezna - czyli prawie jak plastik :) ).
    A kupowac myjke zeby nic nia nie robic to troche kasy szkoda.
    Ale obadam co i jak.

    --
    Lukasz Sczygiel