  • 1. Data: 2010-09-03 10:44:33
    Temat: Zle połozone płytki na podłodze, za mało kleju
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Proszę o poradę.
    Odkryłem że mam źle położone płytki na podłodze, a przy najmniej tak
    mi sie wydaje.
    Przykład, pukam w WC kompakt i pod nogami czuję drgania, pietą pukam
    w podłogę to odzywa sie pralka.
    Wygląda na to jakby pod płytkami nie było wystarczająco dużo kleju.
    No cóż taki fachowiec.

    Podczas spłukiwania wody w WC czuć na podłodze jak woda uderza
    wewnątrz muszli.
    Ale do Was prośba o poradę.
    Czy mozna jakoś to wytłumić? chodzi o to że jest dośc duzy chałas
    podczas spusczania wody, a nie mówie juz jak jest głośno podczas
    prania pralką, zwałszcza przy wirowaniu.

    Nie wiem czy połozyć jakąs wykladzinę? A może pod pralkę położyć jakąś
    deskę, np płytę wiórową meblową? Czy to cos pomoże na chałasująca
    pralkę? A co z WC?

  • 2. Data: 2010-09-03 11:23:25
    Temat: Re: Zle połozone płytki na podłodze, za mało kleju
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-09-03 12:44, slawek7 pisze:
> [...]
    >
    > Nie wiem czy połozyć jakąs wykladzinę? A może pod pralkę położyć jakąś
    > deskę, np płytę wiórową meblową? Czy to cos pomoże na chałasująca

    Dlaczego wydedukowałeś z tego że to wina źle położonych płytek?
    Generalnie to im kleju pod płytkami mniej tym lepiej. Ważne żeby był pod
    całą płytką.
    Jak na mój gust to nie ma nic wspólnego z ilością kleju pod płytkami?

    Jaka masz posadzkę pod tymi płytkami? Dylatacje wokół ścian zrobione?
    Co pod posadzką? Styro - ile i jaki?

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2010-09-03 11:37:12
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 3 Wrz, 12:44, slawek7 <s...@w...pl> wrote:
> [...]
    > w podłogę to odzywa sie pralka.
    > Wygląda na to jakby pod płytkami nie było wystarczająco dużo kleju.

    Jakbyś miał za mało kleju pod płytkami, to by płytki odpadały,
    słyszałbyś głuchy odgłos przy stukaniu palcem w płytkę, wykruszałyby
    się też fugi, a same płytki mogłyby pękać.
    To, co opisujesz wygląda mi bardziej na zły styropian pod wylewką (np.
    fasadowy zamiast podłogowego), a w każdym razie przyczyny należy
    szukać w warstwach pod płytkami, nie one są tu winne.

    J.

  • 4. Data: 2010-09-03 11:38:38
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Fakt moge się na tym nie znać.
    Może tez sie zle wypowiedziałem, ponieważ miałem na mysli to że pod
    płytka brakuje kleju i może sa położone tak że tylko jest placek kleju
    na środku płytki.

    Jest to blok wiec pod plytkami jest zapewne beton wylewany bo to stary
    budynekz wielkiej płyty.
    Dylatacje? Nie wiem, jest fuga. A jak powinna wyglądac taka dylatacja?

    Nie wiem o co chodzi? Wybacz ale nie rozumiem tego?

  • 5. Data: 2010-09-03 12:29:19
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 3 Wrz, 13:38, slawek7 <s...@w...pl> wrote:

    > Nie wiem o co chodzi? Wybacz ale nie rozumiem tego?

    Jeśli to blok z wielkiej płyty, to być może trafiłeś "egzemplarz" w
    którym jako warstwa izolacyjna była dawana płyta paździerzowa i na tym
    cienka wylewka lastrico (lata siedemdziesiąte) i pracuje ci teraz to
    wszystko.
    Tak czy tak za takie zachowanie na pewno nie są odpowiedzialne płytki
    tylko to, co pod nimi.

    J.

  • 6. Data: 2010-09-03 16:24:04
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    A można jakoś temu zaradzić bez zrywania płytek? Czy pomoże położenie
    na podłogę jakiejś wykładziny a pod pralkę jakaś płytę drewnianą?