    From: mcs <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ile kosztuje projekt domu
    Date: Wed, 12 Aug 2009 13:00:28 +0200

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > a ja nie bo domu które mozan znaleźć w standardzie są kompletnie powalone.
    Stworzyłeś swój projekt od początku, czy na jakimś projekcie się
    wzorowałeś? Ja, niestety, podpatrywałem ...

    > zauważ że znaczne odstępstwa od projektu muszą być zatwierdzone przez
    > architekta kierbud nie wystarczy.

    co rozumiesz pod pojęciem znaczne odstępstwa, skoro znajdzie już ten
    "prawie że, tylko" projekt?? Jedyne co, to zgoda od projektanta na
    przeróbki, ale to chyba dołączają do każdego projektu.

    mcs