  • Data: 2015-10-16 15:43:44
    Temat: Re: ile metrów na zawrócenie na swojej działce
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-14 o 15:32, Adam Sz. pisze:

    > Bo oba maja naped na tyl i wieksza skretnosc,czyli mniejszy promien skretu :)
    > pozdr.

    Dzięki, że mnie uświadomiłeś, nie wiedziałem czemu to tak ;))))

    Owszem, mają napęd na tył, ale to nie jest zawsze jednoznaczne z super
    skrętnością choć prawdopodobieństwo tego jest na pewno wyższe niż. Ot
    trzeba by sobie posprawdzać konkretne modele i ich promienie skrętu.
    Volvo np. robiąc przednionapędową 850tkę bardzo chciało, żeby nie była
    gorsza od tylnonapędowych 7xx/9xx i ponoć im się to całkiem nieźle udało :)

    Pzdr
    --
    /__/_* /