  • Data: 2013-10-25 23:59:47
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" wrote in message
    news:4da21932-9c10-4b80-b606-47537f6740bb@googlegrou
    ps.com...

    [...]

    > Ale ja nie wychwalam tylko odpisuje na pytanie. Ghost pytal ile mam
    > basenow w okolicy to mu odpisalem :) Nie mam zielonego pojecia czy bliskosc
    > basenow to jakis luksus bo dotad zylem w przekonaniu ze baseny to cos
    > powszechnego do czego kazdy nawet na najwiekszym zadupiu ma dostep :-)

    [...]

    Hej Adam,

    Trochę racji w tym co pisze Ghost jednak jest...
    Strasznie Adam się brandzlujesz (może tego nie widzisz... ale z boku tak
    to właśnie wygląda...) i tym swoim domem i działką i przede wszystkim
    super tanią pompą ;) ... no i super miasteczkiem, gdzie masz najlepsze
    warunki do życia i wszędzie super blisko.

    Brzmi to trochę tak, jakbyś nie tylko nas, ale i sam siebie starał się
    przekonać, że to jednak wszystko dobre decyzje były ;)

    Pozdrawiam,
    Aleksander.