    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ilość obwodów w kotłowni
    Date: Sun, 5 Aug 2012 18:52:46 +0200

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    news:jvm7bs$be4$1@inews.gazeta.pl...

    > Słuchajcie. Odkąd w tym sezonie letnim grzeję prądem wodę do kąpieli
    > wyszło, że powinienem mieć o jeden obwód sterowany więcej.
    > I niech nikt nie mówi, że się nie przydaje, bo sterowanie gniazdami w
    > kotłowni bardzo się przydaje.

    Kiki, czy Ty myslisz, ze rozmawiasz z idiotami, bo nie maja trzech obwodow i
    gniazd sterowanych?
    Do czego przydaje sie sterowanie gniazdami w kotlowni? Co potrzebujesz
    zalaczac zdalnie czy nie wiem jak, czego nie mozesz zrobic zwyklym
    sterownikiem podlaczonym w kotlowni do tego samego obwodu?
    Grzalka to jakis problem? Tym bardziej, ze trzeba wlaczyc ja na kilka
    godzin, czy naprawde wymaga kosmicznego sterowania poza zwyklym mierzeniem
    temp. wody?

    > Mam zasobnik na osobnej fazie, przez osebny stycznik i zabezpieczenie oraz
    > różnicówkę.
    > Mam pompę c.w.u. w osobne gniazdo sterowane, którą włączam kiedy chcę.

    I nie osiagniesz tego w prostszy sposob, inny niz ciagniecie kabli,
    montowania dodatkowej rozdzielni i roznicowki do zasobnika nie wiadomo po
    co?

    > Mam 3 obwody sterowane, a by mi się przydały 4, a nawet 5.
    > Więc proponuję z doświadczenia każdemu 3 grupy gniazdek i do każdej grupy
    > idą 4 żyły żeby wydzielić do 6 obwodów jak zajdzie potrzeba, z dowolnych
    > faz.

    Nie wiem jak reszta, ale ja mam wiecej lat jak 10 i z doswiadczenia powiem
    Ci, ze to sa pierdoly.

    Pozdro.. TK