  • Data: 2012-08-06 19:53:19
    Temat: Re: ilość obwodów w kotłowni
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:2049a404-bd45-4b8c-a3f0-

    >I później takie kabelki przez lata ze scian wyłaza i sobie wisza do niczego
    >nie podłaczone;)

    Na etapie budowy warto przemyslec sobie gdzie beda meble w kuchni, jak beda
    wygadaly, gdzie schowa sie zasilacz i jak rozprowadzic od niego kable do
    podswietlenia blatu np., w sytuacji gdy meble sie nie lacza. U mnie led
    oswietla kosz na smieci wlaczany razem z oswietleniem blatu. Moze to kogos
    smieszyc, ale to naprawde przydatne swiatelko i cienki kabelek warto
    przewidziec. To samo w lazience, jak podswietlic lustro, czy potrzebny
    bedzie zasilacz, jak to wlaczac i takie tam. To sa sprawy na ktorych warto
    sie skupic, bo to sa naprawde uzytkowe problemy.

    Pozdro.. TK