    From: "kiki" <l...@l...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ilość obwodów w kotłowni
    Date: Tue, 7 Aug 2012 14:37:15 +0200

    "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    in message news:jvr017$un5$1@usenet.news.interia.pl...

    1C0_circuits.pdf

    > Faktycznie kiki, wszystko tam jest rozrysowane. Dzięki.

    Tylko coś ci jeszcze powiem. Takie moje ostatnie przemyślenia co do światła.
    Ponieważ wydzielasz obwody świateł jako osobno sterowane więc maksymalne
    obciążenie każdego to będzie 100-200-300W. Może zamiast dawać kablel
    3x1.5mm2 dałbyś okrągłą linkę 3x 0.75 ? Albo 3x1mm2 ?

    Wtedy pociągniesz osobno przewód do żarówki 3x0.75 i taki sam osobno do
    wyłączników schodowych jak na stronie 7 Sch.12 i Sch.13
    Lub dasz 3 żyły do żarówki i 2 żyły do przycisków dzwonkowych i zrobisz to
    wg. schematu z następnej strony 8 Sch.14 i Sch.15
    Zaoszczędzisz dużo mkasy na przewodzie.
    Bezpieczniki wystarczą nawet 3A na taki przewód.
    Zmniejszając przekroje zmniejszasz wartość bezpiecznika ale i tak wszystko
    idzie w kierunku LED więc dawanie kabla 1.5mm2 to rozpusta.