  • Data: 2009-01-23 10:18:22
    Temat: Re: ilosc roznicowek w instalacji
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:glc4ls$4up$1@inews.gazeta.pl...

    > Chyba zgodnie z przepisami kulinarnymi na szarlotkę lub kaczkę z jabłkami
    > :)))
    Przyznaje sie chyba nie mam racji. ale z drugiej strony przepisy kwestie
    różnicówek opisuja niedokładnie stąd mnóstwo dyaskusji np na ise.pl

    A pisząc o 5ciu zyłach sugerowałem się cytatem:
    "Wprowadzenie pięciożyłowych kabli we wszystkich obwodach rozdzielczych
    budzi wątpliwości co do podstawy merytorycznej, a także ma swój wymiar
    ekonomiczny. Ta szeroka tematyka, obejmuje m.in. zgodność wydanych warunków
    technicznych z wymaganiami przedstawionymi w normach, poprawne wykorzystanie
    aktualnej wiedzy technicznej do określenia wymagań technicznych oraz inne
    zagadnienia, np. zgodność używanej terminologii."

    Ale znalazłem rozporzadzenie z którego wynika ze wystarczą 3 lub 4.;)))

    Mój błąd.

    Cekam na paragon;)))

    Krzysiek