    From: "J23" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ilosc roznicowek w instalacji
    Date: Fri, 23 Jan 2009 17:11:20 +0100

    Ale i tak nie przewidzisz co dzieciaki wymyslą, teraz mają jeszcze
    bujniejszą wyobrażnie.
    A poza tym teraz niektórym dorosłym się myślenie wyłącza i zdrowy rozsądek,
    i to nie tylko jesli chodzi o elektryczność. Jak ktoś myśli mogę robic rózne
    głupoty z pradem bo mam róznicówkę może się przeliczyć, tak samo jak
    niektórzy zbyt pewni siebie za kierownica, bo mają ABS, EBD ITD..

    Pozdro
    J23