  • Data: 2009-01-23 17:01:01
    Temat: Re: ilosc roznicowek w instalacji
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Sty, 15:22, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > To nie tak ze spotykają sie z niechęcią. Chodzi o to że to kolejna rzecz w
    > której zaczynamy popadać w paranoje. To tak jak ze styropianem- pojawiają

    Kris! Ja tu widze tylko dwa wyjscia, choc zadne z nich nie wydaje mi
    sie prawdopodobne:

    1. Jestes bardzo mlodym chopem, ktorego nigdy prad nie tyknal, nie ma
    dzieci i jeszcze o nich powaznie nie mysli.
    2. Jestes starym zatwardzialym i siwym pierdzielem ! ;-) Takim, co ma
    swoje zasady i nigdy ich nie zmieni.

    Nie widze innego wyjscia! Roznicowka 3 fazowa to ~80 pln. Ryzykujesz
    zycie swoje i swojej rodziny za 80 pln. Porownanie do styropianu jest
    kompletnie bez sensu - ilosc styropianu nie decyduje w zadnym wypadku
    o bezpieczenstwie. Postaw sobie na wadze z jednej strony
    bezpieczenstwo swojej rodziny, z drugiej strony butelke dobrego wina -
    Ty wybierasz wino! :( To, ze kiedys nie bylo roznicowek to *zaden*
    argument. Kiedys sracze byly na zewnatrz - tez tak masz ? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.