  • Data: 2009-01-23 19:01:29
    Temat: Re: ilosc roznicowek w instalacji
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jacusiu, popatrz na swoje wypowiedzi.

    W porównaniu do twoich są rzetelne, a chamski jestem tylko w stosunku do
    ciebie - tak długa jak długo ty będziesz chamski w stosunku do mnie.
    Wiele razy cię prosiłem abyś przestał w ten sposób mnie traktować. Jak widać
    nie chcesz, abym ciebie traktował jak osobę dorosłą.
    Zatem zamiast proszenia powiem ci inaczej "weź się ode mnie odpier.... i nie
    wszczynaj chamskich burd".

    > I jak widac - nie jesteś zobowiązany ich nawet próbowac zrozumieć.

    Sądzisz, że uprawnienia dostałem "na ładne oczy" ?

    > Właśnie, Jacusiu.

    Masz jakiekolwiek zastrzeżenia do merytoryczności moich porad ?
    Proszę, przedstaw je.