  • Data: 2009-01-23 20:07:01
    Temat: Re: ilosc roznicowek w instalacji
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Sty, 20:53, a...@g...com wrote:
    > On 23 Sty, 20:48, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > [...]
    >
    > > gówno prawda a nie ryzykujesz

    A jednak.. Jezeli roznicowka nie chroni przed porazeniem, to miliony
    osob na swiecie to glupcy, a wszyscy (a przynajmniej 99%) elektrycy to
    amatorzy :-) Wytlumacz, w ktorym momencie dokladnie wedlug Ciebie nie
    ryzykuje brakiem roznicowki uszczerbku na zdrowiu / zyciu ? Wedlug
    Ciebie roznicowka nie spelnia swojej roli, nie dziala, czy moze
    poprostu nigdy nie dojdzie do sytuacji, ze sie przyda ? Nie rozumiem
    ludzi, ktorzy uparcie wbrew opinii elektrykow (nawet tych starych
    zatwardzialych!) maja swoje zdanie.. Ja tez jestem uparty i zawsze
    stawiam na swoim ale rady i uwagi madrzejszych odemnie biore sobie do
    serca i czesto po przemysleniu - zdanie zmieniam :)

    Nie sadze, zeby byl jakis problem :) Swego czasu - jakies 6-8 lat temu
    mialem mala serwerownie przy biurze. Bylo to jedno pomieszczenie
    techniczne zasilane z jednej fazy, za normalna, najzwyklejsza w
    swiecie roznicowka. W serwerowni tej w szczycie chodzilo jakies 30-35
    serwerow, z czego wszystkie mialy zasilacze impulsowe. Nie mialem
    zadnego problemu z pradem ! Sadze wiec, ze w domu, gdzie uzywam max 3
    komputerow (w tym dwoch laptopow) nie bedzie tez z tego tytulu
    problemow!

    No. I tak zrobie :)
    Nie widze jakiegos specjalnego problemu, zeby dolozyc te pare
    roznicowek wiecej.

    Niektorzy na grupie smieja sie czasem, jak ktos z czyms przesadza -
    styropianem, roznicowkami, czy innymi tego typu. Ze to sie nie zwroci,
    ze za drogo. A ja ich pytam - ile zaplaciles za robocizne danego
    etapu ? Zwykle wychodzi ze ja mimo wrodzonego przesadyzmu mam mimo
    wszystko taniej ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.