  • Data: 2009-01-26 13:51:27
    Temat: Re: ilosc roznicowek w instalacji
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > MOżesz sobie prosić ile razy chcesz. Niestety, to, że każdą wypowiedź,
    > która nie zgadza się z Twoim poglądem wynikłym z braku zdolności do
    > myślenia samodzielnego traktujesz jako chamstwo, to już Twój problem.

    Chamstwem nazywam twoje zachowanie i traktowanie mojej osoby.
    Masz prawo mieć swoje zdanie, ale nie masz prawa mi ubliżać i być chamskim w
    stosunku do mnie wyrażając swoje zdania.
    Rozumiesz to ?

    > O, widzisz, jak ładnie pokazujesz, jakim jesteś chamotą...

    Tak i dokładnie to jeszcze raz powtórzę - w stosunku do ciebie.

    > Nie, za pomocą techniki ZZZZ. Znasz normy. Nie ma w nich nigdzie napisane,
    > że trzeba zrozumieć.
    > Jesteś po prostu chodzącym zestawem norm, czyli mniej więcej tyle warta
    > jest Twoja wiedza, co parę złotych.

    Jeszcze długo będziesz musiał szczekać, abyś sam uwierzył w to co piszesz :)

    > Wielokrotnie to robiłem. Niestety, poza 'tak się nie robi', 'tak się nie
    > da' oraz 'jajakoko Wielki Znawca Nie Rozumiejący Niczego' nie udało Ci się
    > nawet zbliżyć się do zrozumienia problemu...

    Adasiu tamte tematy pozostaw w spokoju, bo to nie tylko ja tam ci
    udowodniłem brak twoich kompetencji i mylenie pojęć.
    Tak więc nie rób z siebie debila po raz kolejny.
    Widać biedaku, ze nie możesz tego zboleć, iż znalazły się osoby (nie tylko
    ja), które potrafiły stwierdzić , ża Płaszczyca kłamie.