  • Data: 2012-05-05 07:30:27
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ion-forums@vbdx11...
    W dniu poniedziałek, 30 kwietnia 2012 21:31:01 UTC+2 użytkownik Ojcow
    napisał:

    > Niestety niektórzy tego nie wiedzą. Poza tym RCD jest dość zawodna.

    Zapytam jako amator, ciemny inwestor: "To po co mi te różnicówki w mojej
    instalacji?

    bo wg tego co napisał Adam, RCD powinno wywalić przy każdorazowym normalnym
    obciążeniu obwodu :). Przecież ani obwód, ani RCD ani gniazdo nie wie czy do
    gniazda włącza się właśnie odkurzacz czy dziecko via dwa gwoździe....