  • 21. Data: 2012-05-31 15:00:57
    Temat: Re: instalacja na 6 mieszkań z jednym piecem
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    news:jq7psv$88r$1@news.task.gda.pl...

    > dodatkow muszisz zrobic nowy projekt instalacji gazowej.
    >
    > zresztą w sytuacji wktórej jesteś nie za bardzo uda ci się zrobić
    > oddzielne liczniki gazu na "mieszkania". Bo musiałbyś miec dom
    > wielomieszkaniowy.

    A jak to jest. Np 10 domków jednorodzinnych by się dogadało żeby pobierać
    gaz wspólnie, żeby ograniczyć koszty? Co na to gazownia ?

  • 22. Data: 2012-05-31 15:09:32
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 31.05.2012 14:56, kiki pisze:

    > "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message

    > No tak :-) Faktycznie :-) Musi mieć ciągłe zasilanie :-)

    turbinkę wstawią...

  • 23. Data: 2012-05-31 15:15:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > A jak to jest. Np 10 domków jednorodzinnych by się dogadało żeby
    > pobierać gaz wspólnie, żeby ograniczyć koszty? Co na to gazownia ?

    no OK tylko wtedy płacisz za gaz zużyty na głównym liczniku a podliczniki są
    twoim problemem. A celem jest nie kopanie sie z lokatorami...

  • 24. Data: 2012-05-31 15:16:25
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Albercik" <n...@g...pl> wrote in message

    > turbinkę wstawią...

    Ale zanim zaczniesz pobór gazu to na korbkę :-)

  • 25. Data: 2012-05-31 15:31:24
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    > no OK tylko wtedy płacisz za gaz zużyty na głównym liczniku a podliczniki
    > są twoim problemem. A celem jest nie kopanie sie z lokatorami...

    Ja się zastanawiam ile by kosztował gaz na domków, mając 1 abonament i 10x
    takie zużycie.

  • 26. Data: 2012-05-31 16:04:40
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Budyń wrote:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > 80zł x 6 piechota nie chodzi - a umowę z najemcą mozna napisac w
    > dowolny sposób. Np podział kosztów licznika rozliczeniowego wg
    > proporcji z podliczników.

    kris niestety ma rację
    pamiętaj że dobry uczynek zemści się wielokrotnie

    jeffrey

  • 27. Data: 2012-05-31 16:08:00
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Albercik" <n...@g...pl> wrote in message

    > Ale zanim zaczniesz pobór gazu to na korbkę :-)

    bateria pociągnie pewnie z 10lat a później i tak trzeba legalizować to
    wymienią
    tak jest w podzielnikach na grzejniki, siedzi tam bateryjka R6

    jeffrey

  • 28. Data: 2012-05-31 16:10:33
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Robson" <r...@...pl> wrote in message

    > Podzielniki odpadają. Będzie draka. Każdy ma za siebie płacić.

    podzielniki rodzą patologię - ludzie jakiejś głupawki dostają żeby
    zaoszczędzić
    u mnie w bloku udało się przegłosować zdjęcie podzielników i
    rozliczanie za metraż ( chodzi o ogrzewanie)
    jeffrey

  • 29. Data: 2012-05-31 16:19:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 maja 2012 14:46:08 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > 80zł x 6 piechota nie chodzi - a umowę z najemcą mozna napisac w dowolny
    > sposób. Np podział kosztów licznika rozliczeniowego wg proporcji z
    > podliczników.

    Jest ok dopóki płaca. Jak przestana płacić i sie wyprowadza to z długami za gaz
    zostanie własciciel nieruchomosci.
    Jak podpisza umowy z gazownia na swoje nazwiska to nawet jak długu narobią to
    problem gazowni aby to zwindykowac. A własciciel mieszkania poniesie ew koszt
    założenie zdjetego za długi licznika.

  • 30. Data: 2012-05-31 16:19:39
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> wrote in message

    > bateria pociągnie pewnie z 10lat a później i tak trzeba legalizować to
    > wymienią
    > tak jest w podzielnikach na grzejniki, siedzi tam bateryjka R6

    Ale żeby odciąć komuś gaz to potrzeba elektromagnesu :-) Cały czas
    pociągniętego :-) Akumulator samochodowy wystarczy na tydzień :-)