  • Data: 2020-06-24 01:24:00
    Temat: Re: internet kablowy w domu
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mam świetne warunki techniczne dla BSA, dające możliwość maksymalnej
    > teoretycznej prędkości łącza. Ale po latach używania coś zaczęło się
    > kisić. Złożyłem reklamację, i to nie jedną. Za każdym razem odpisywali,
    > że to "przestarzała centrala TP i do jej modenizacji brak możliwości
    > poprawy". To bzdura wierutna -- raz, że wcześniej działało, a dwa, to
    > sam skonsultowałem rzecz z TP, oni nawet nie planują modernizacji, bo tam
    > wszystko nowe. Przedstawiłem im więc wyniki swoich pomiarów, dowiodłem ich
    > winy (overbooking łącza Natii do centali TP). Reakcja była błyskawiczna --
> [...]

    O patrz, to może to mój przypadek też taki był. Miałem Netię Max20 na
    łączu TPSA. Pierwsze 3 lata synchronizacja na ok. 15/1,2 i bez szału ale
    jakoś działało. Awarii w zasadzie nie było i dało się jakoś żyć.
    Póżniej była jakaś pierwsza większa awaria i półtora dnia nie miałem
    netu (weekend akurat), sam nie wrócił, w końcu zgłosiłem i niby
    naprawili. Ale od tego czasu zaczęły się jakieś cyrki, potem kolejne
    jakieś pomniejsze awarie. Skończyło się tym, że mi net się
    synchronizował 2/0,6.
    Jak się strony zaczęły otwierać jak kiedyś na modemie - wgrywającymi się
    linijkami, to już mi się nawet nie chciało składać reklamacji, tylko
    poszło do nich wypowiedzenie umowy i od tego czasu się męczymy na też
    dość kiepskim LTE czekając z utęsknieniem od 3 lat na światłowód od
    Orange, który podłącza go wszędzie w okół tylko nie u nas...

    Pzdr
    --
    /__/_* /