  • Data: 2020-06-24 01:27:12
    Temat: Re: internet kablowy w domu
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nieważne -- widzę, że nie potrzeba.

    To ja tylko może dodam, że byłem takim klientem, o którym tu
    dyskutujecie. Czyli miałem łącze Netii na kablach TPSA.
    Dużo mogę o tej przygodzie powiedzieć, ale akurat ani razu zgłaszając
    awarię nie zaznałem sytuacji, że wzajemnie jakoś na siebie coś zwalali
    winę. Po prostu awaria albo była usunięta, albo skontaktowali się ze mną
    technicy z Netii i żeśmy sobie problem rozwiązywali.
    O Orange nic nie było nigdy wspomniane.

    Pzdr

    --
    /__/_* /