    From: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: inwestorzy budujcie się to dobry moment :)
    Date: Wed, 14 Apr 2010 15:17:36 +0200

    wiadomości news:hq4d66$sjm$1@news.onet.pl...

    > No to popatrz jak praktycznie homogeniczna jest Europa Środkowowschodnia
    > pod względem narodowości, ras i kultury w porównaniu do krajów Europy
    > Zachodniej. Taki Londyn czy Paryż to tygiel narodów i kultów od wielu,
    > wielu lat, więc nie bardzo rozumiem twojego zdania, że akurat teraz ci
    > mieszkańcy będą uciekać do m.in. Polski w poszukiwaniu bezpieczeństwa i
    > wspólnych korzeni.

    Pisalem o tej ucieczce poniewaz w stosunku do bialych autochtonow mimo
    wszystko pozostalej reszty bylo malo.
    Poparz co sie zaczyna dziac jak zwieksza sie liczba imigranckiej ludnosci -
    mam tu na mysli tych obcych kulturowo- jesli spojrzy sie na zadymy w Paryzu
    czy w Anglii pare lat temu... gdyby tych obcych kulturowo imigrantow byly
    sladowe ilosci to nigdy by takich rozruchow nie bylo.
    Na koniec podam skrajny acz aktualny przyklad tego co sie dzieje gdy
    zwieksza sie stale ilosc ludnosci obcej kulturowo a ludnosci rdzennej nie -
    mam tu na mysli Kosowo, ktore bylo chrzescijanskie (prawoslawne) a juz
    przejeli je muzulmanie.
    I dostrzegam ze tak samo zaczyna sie dziac na zachodzie europy tzn ludnosci
    imigrantow (uwzgledniam tu tez ludzi ktorzy zyja juz w ktoryms pokoleniu
    imigranckim na zachodzie ale sie nie zasymilowali kulturowo w zadnym
    stopniu) wciaz przybywa a rdzennej ludnosci ubywa.

    Nie pisalem o tej ucieczce ludzi z zachodu do naszego kraju jako czyms co
    sie wydarzy jutro czy za rok ale co jest moim zdaniem bardzo prawdopodobne w
    dlugim terminie z powodow wyzej opisanych.

    Przemek