  • Data: 2017-06-30 12:34:39
    Temat: Re: jak często robicie remont?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-30 o 01:21, KIKI pisze:

    > Membrana zaworu napełniającego. W 3 na przestrzeni roku,

    Tyś się przypadkiem nie pobudował na starym, opuszczonym cmentarzu
    indiańskim?;)

    > a łazienek mam 6.

    No to poszedłeś na bogato.

    > https://duckduckgo.com/?q=Membrana+zaworu+nape%C5%82
    niaj%C4%85cego&t=ironbrowser&iax=1&ia=images&iai=htt
    p%3A%2F%2Fwww.batard.pl%2Ffiles%2Fzestaw-naprawczy-z
    aworu-napelniajacego-spluczki%5B1%5D.jpg

    > Sama ta gumka, bo nowy środek nie pasował ale gumka idealnie. 5 PLN
    > gdzieś znalazłem.

    Pewnie i Gerebit zjechał z jakością jak wszyscy na przestrzeni ostatnich
    lat, albo mu się podwykonawca zmienił? Ale przynajmniej dobrze, że można
    gdzieś dostać te pierdółki, tylko czasem cena powala. Zawiasy do mojej
    deski wolnoopadającej kosztują tyle co nowa deska.