  • Data: 2018-09-18 21:51:26
    Temat: Re: jak ekologicznie zniszczyć dokumenty? Lekki OT
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 18 września 2018 12:14:03 UTC-5 użytkownik ToMasz napisał:
    > witam
    > mam setki kilogramów dokumentów. nie mogę ich oddać na złom,

    Mozesz tylko to sie nazywa utylizacja dokumentow i trzeba za to placic.
    I trzeba podpisac umowe i trzeba udokumentowac te umowe i obieg dokumentow z danymi
    osobowymi.

    Jak spalisz je u siebie w domu to moze sie okazac ze ci zabraknie papiera na to co
    zrobiles z tymi dokumentami i kiedys sie ktos moze przyczepic.