  • Data: 2018-03-07 08:35:19
    Temat: Re: jak przymocowalibyście takie coś
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam w piwnicy kawałek "śpiącego policjanta".Pomijam fakt,jak tam wlazł,
    ale:odcinek 50cm był pzyśrubowany do asfaltu czterema wkrętami 10x120, z
    kołkami.Te wkręty jeszcze tam są.Droga gminna, ,zwykły ruch.
    Jeżeli o mnie chodzi, to wyjąłbym stosowne elementy kostki, rurą (100-120 mm)
    wybił otwór 30 cm głębokości, zapełnił betonem i w to dopiero mocował szpilkami
    krawężniki.Inaczej po kilku użyciach kostka pęknie, albo ( bo może blisko
    krawężnika) powstanie pozioma szczelina.
    No, chyba, że to tylko ozdoba.
    Pozdro.abomito