    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak rozplanować gniazda elektr.?
    Date: Wed, 31 Aug 2011 03:10:24 -0700 (PDT)

    On 31 Sie, 12:00, shaman <g...@m...pl> wrote:

    > 4. w kuchni (na planie U) przy końcach blatu + w narożnikach

    Dobrze by bylo jakbys sobie juz zaprojektowal (wstepnie oczywiscie)
    uklad kuchni pamietajac o wszystkich podstawowych zasadach, przede
    wszystkim zasadzie trojkata roboczego. Link dla rozjasnienia:

    http://muratordom.pl/kuchnia/projekty-i-aranzacje/ur
    zadzanie-kuchni,123_751.html

    Nie wiem na ile chcesz zabudowywac poszczegolne urzadzenia,
    szczegolnie te drobne (jak krajalnica, czajnik, opiekacz,
    mikrofalowka, blender, mikser, ekspres do kawy, piecyk do chleba i tak
    dalej) ale na tym etapie juz je powinienes miec zaplanowane i na
    scianie pomiedzy szafkami gornymi, a dolnymi (lub ew. chowane w
    blacie) powinienes dac DUZO gniazdek :-) W kuchni to sie szczegolnie
    przydaje. Ja mam kuchnie w ksztalcie "L", sredniej wielkosci (w sumie
    4,5m dlugosci) i mam dwie grupy po 4 gniazda i jedno podwojne. Oprocz
    tego ponizej gniazda do zasilania lodowki i zmywarki. Troche tych
    urzadzen w kuchni jest i warto tu dac troche wiecej gniazdek :)
    pozdr.

    --
    Adam