  • Data: 2011-08-31 13:02:53
    Temat: Re: jak rozplanować gniazda elektr.?
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "shaman" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:b6d5664b-55dd-405a-8583-b92603759451@p19g2000yq
    a.googlegroups.com...

    :> W kuchni :-)))))))))))))))))))))))))))
    :> W kuchni dajesz gniazdka za dolnymi szafkami, a potem montujesz gniazdka
    :> juz na szafkach/pod szafkami , czyli na gotowo :D
    :> Czyli Twoja Dama powie o te gniazdko to bym chciala, to ty
    :> wtedy raz dwa i ma gdzie chciala :D

    >o.. to mnie najbardziej zaciekawiło. Nie do końca rozumiem.. co masz
    >na myśli z tym montowaniem gniazdek na szafkach? Tzn. gdzie
    >konkretnie? Na blacie czy jak? A "na gotowo pod szafkami"? Znaczy się
    >kabelek dajmy na to z ekspresu do kawy ma iść za szafkę i tam być
    >wtykniętym do ukrytego gniazdka?

    IMHO w kuchni dobrze wiedziec jakie beda meble, i gdzie bedzie sprzet AGD,
    to banal ;-)))))))))))))))))

    Za szafkami dajesz puszki i gniazda do ktorych podlaczysz stale urzadzenia
    (piec,piekarnik, zmywarka,mikrofala itp itd),
    w szafce zrobia ladny otwor gdzie bedziesz mial dostep do gniazdka, ale to
    wiesz :-))
    Tych gniazdek mozesz zrobic w odleglosci 1m lub 1.2 jesli nie bedziesz
    wiedzial gdzie co bedzie,
    wysokosc, tak zeby byl wygodny dostep do nich:)
    Kwestia dyskusji jest czy ma byc dodatkowe gniazdo do okapu kuchennego na
    jego wysokosci, to juz
    ocenia sam wlasciciel.

    Gniazdka pozostale w kuchni - przewaznie niezalezne zasilanie od w/w, w
    praktyce przy nowej
    instalacji nie ma to znaczenia, ale dobrze jesli tak jest.
    Puszke natynkowa za szafkami dolnymi tam gdzie bedzie dobry dostep, czyli
    np. szafka z szufladami, do niej podlaczysz gniazdka nablatowe, chowane,
    podszafkowe itp itd. To robisz kiedy masz montowaną kuchnie.
    Nic na kafelkach, zmienisz kuchnie, uklad szafek, itp itd zostanie szpetne
    gniazdo,
    niech jeszcze kafelkarz zrobi gniazdko na laczeniu plytek albo nie zwroci
    uwage
    na rowna wysokosc i odleglosc wtedy nie tylko rece opadaja, ale i w morde
    mozna
    dac :D
    Czasem kafelkarz nie ma wyjscia i musi odwalic chalture, nie zawsze
    gniazdko wyjdzie ladnie na srodku kafelki.
    O ile w lazience jest to do przyjecia to w kuchni powinno
    byc zakazane przez kierbuda, proboszcza, Tuska, Kaczynskiego itp itd :D

    pozdrawiam
    Adams