    From: "Adams" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak rozplanować gniazda elektr.?
    Date: Wed, 31 Aug 2011 13:01:03 +0200

    Witam :D

    To teraz dopier bedzie megawątek :D:D

    >Myślę, żeby kierować się takimi zasadami:
    >1. w pokojach podwójne gniazdko w każdym narożniku

    OK, tam gdzie planujesz biurko, dajesz czworke :D

    W sypialni zrob gniazdka obok planowanego łózka :-))))))))))))))))))))))))))

    >2. dodatkowo gniazdko jeśli ściana dłuższa niż X (ile wynosi X?)

    no nie powiem, ma to sens ale nie wszedzie, imho np. w salonie to tak :-)))
    W salonie dajesz czworki :-)))))))))))))))))))))))))))))

    >3. w łazience wystarczy jedno podwójne IP44

    Jesli to bedzie lazienka bez pralki to wystarczy, pytanie w ktorym miejscu ?
    :D

    Zrob tak zeby podczas kladzenia kafelek mozna bylo przesunac je
    tak zeby nie wyszlo na rogu kafli czy srodku fugi :D

    Nie zapomnij o zasilaniu dla wentylatora, i ewentualnym oswietleniu lustra
    :-))))))))))))))))))))))))

    >4. w kuchni (na planie U) przy końcach blatu + w narożnikach

    W kuchni :-)))))))))))))))))))))))))))
    W kuchni dajesz gniazdka za dolnymi szafkami, a potem montujesz gniazdka
    juz na szafkach/pod szafkami , czyli na gotowo :D
    Czyli Twoja Dama powie o te gniazdko to bym chciala, to ty
    wtedy raz dwa i ma gdzie chciala :D
    Nie daj sie wrobic w gniazdka w kafelkach :D

    >5. wiatrołap, hall, przy schodach - po jednym podwójnym

    No to juz pomysl tak zeby byl wygodny dostep do nich, jedno
    podwojne wystarczy :D
    Wiatrolap na osobnym bezpieczniku :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    >Coś dołożyć, coś skreślić, coś zmienić?
    >Wszelkie praktyczne rady i własne doświadczenia mile widziane :)

    Te moje usmieszki sa celowe :-))
    Poniewaz nie wiem jakbys planowal gniazda to podczas meblowania
    okaze sie ze sa nie w tym miejscu :D

    PZDR
    Adams