    From: shaman <g...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak rozplanować gniazda elektr.?
    Date: Wed, 31 Aug 2011 04:39:15 -0700 (PDT)

    On 31 Sie, 13:01, "Adams" <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jesli to bedzie lazienka bez pralki to wystarczy, pytanie w ktorym miejscu ?
    > :D
    >
    > Zrob tak zeby podczas kladzenia kafelek mozna bylo przesunac je
    > tak zeby nie wyszlo na rogu kafli czy srodku fugi :D
    >
    > Nie zapomnij o zasilaniu dla wentylatora, i ewentualnym oswietleniu lustra
    > :-))))))))))))))))))))))))

    > W kuchni :-)))))))))))))))))))))))))))
    > W kuchni dajesz gniazdka za dolnymi szafkami, a potem montujesz gniazdka
    > juz na szafkach/pod szafkami , czyli na gotowo :D
    > Czyli Twoja Dama powie o te gniazdko to bym chciala, to ty

    o.. to mnie najbardziej zaciekawiło. Nie do końca rozumiem.. co masz
    na myśli z tym montowaniem gniazdek na szafkach? Tzn. gdzie
    konkretnie? Na blacie czy jak? A "na gotowo pod szafkami"? Znaczy się
    kabelek dajmy na to z ekspresu do kawy ma iść za szafkę i tam być
    wtykniętym do ukrytego gniazdka?

    Bateria gniazdek na kafelkach to faktycznie nic estetycznego, ale na
    razie innego podejścia nie brałem pod uwagę :)

    > Te moje usmieszki sa celowe :-))
    > Poniewaz nie wiem jakbys planowal gniazda to podczas meblowania
    > okaze sie ze sa nie w tym miejscu :D

    LOL :D To właśnie przeżywam teraz.. dzieci trochę podrosły, meble
    poprzesuwałem, pokój pozmieniałem i nagle gniazdek brak :)

    PZDR
    Shaman