    From: "kiki" <s...@s...ss>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak się docina płytki na 45stopni
    Date: Sat, 25 Apr 2009 15:13:50 +0200

    "T.M.F." <t...@n...mp.pl> wrote in message
    news:gsv1nv$m9i$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > A do czego ma byc szytwne? Jesli prowadzisz plytke po prowadnicy to na
    > tarcze nie powinny dzialac zadne boczne sily a dodatkowo bedzie
    > stabilizowana przez efekt zyroskopowy.

    Nie nie coś jednak jest na rzeczy. Czasem nie wychodziło równo od krawędzi
    szkliwa i było to widać więc kazałem ciąć następną plytkę. Kilka sztuk się
    zmarnowało. Pewnie gdyby była lepsza piła to cięcie by wyglądało jak
    laserem.
    Po prostu widać te krzywizny cięcia jak narożnik ci się otwiera albo zamyka
    jak usta w pionie i to jest brak sztywności piły.
    Dobra piła nie kosztuje 3000 ale widziałem, że są po 7000 i nie za duże. Do
    płytek 60cm potrzeba solidnej maszyny.
    I tak było lepiej niż z poprzednimi kafelkarzami lub kandydatami, którzy nie
    mieli żadnych pił.