  • 111. Data: 2014-07-13 00:36:34
    Temat: Re: jak sie pozbyc kretów ??
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.07.14 0:46, Jacek pisze:

    > W dniu 2014-07-12 22:31, collie pisze:
    >
    >> T? ???????
    > ??? ?????????? ?

    ??? ??? ???????????? ??????.

    --
    collie

  • 112. Data: 2014-07-13 00:46:11
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-07-12 22:31, collie pisze:

    > T? ???????
    ??? ?????????? ?
    Jacek

  • 113. Data: 2014-07-13 01:08:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 13 Jul 2014 00:46:11 +0200, Jacek napisał(a):

    > ??? ?????????? ?

    ?? ?????? ????????? ???????? ??? ???????? ???? ????? ?? ???????? ?
    ?????????? ???????????? 3-)

  • 114. Data: 2014-07-13 06:13:39
    Temat: Re: jaka piękna... awantura
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2014-07-06 10:41, karolina pisze:
    > juz mam ich dosyc. sa jakies dobre srodki ktore skutecznie ich odpedza ?

    A jest gdzieś o ochronie ludzi?
    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 115. Data: 2014-07-14 10:34:31
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-07-11 14:42, collie pisze:

    > to nie miałbym nic przeciwko, gdyby i ze mną Ewa obeszła się w ten "nie
    > na poziomie" sposób w podobnych okolicznościach.

    Na złośliwość to trzeba sobie zasłużyć, ha!

    Ewa

  • 116. Data: 2014-07-14 10:52:08
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Jeśli do kogoś bardziej niż języka Tołstoja przemawia mowa obrazu,
    > może obejrzeć ilustrację tej warwarskiej metody:
    > http://www.dailymotion.com/swf/x4chl4

    Widzę, że krecik na dobre zagościł na ogrodach. Miejmy nadzieję, że
    łączy nam nie poprzegryza.

    Ewa

  • 117. Data: 2014-07-14 13:12:31
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2014-07-12 21:02, Tomasz pisze:
    zbieram z dzialki po pare martwych
    > ale nie moich kretow.
    A potem lament, że kot nie wrócił...

  • 118. Data: 2014-07-14 13:50:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Widzę, że krecik na dobre zagościł na ogrodach. Miejmy nadzieję, że
    > łączy nam nie poprzegryza.

    Trudno pomylić glizdę ze światłowodem.

    --
    Jarek

  • 119. Data: 2014-07-14 15:18:25
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "krak" <s...@g...pl> napisał

    > A potem lament, że kot nie wrócił...

    Nie wierze jednak ze moje koty sa tak prawomysne że beda po krerty biegac
    na lotnisko, do ktorego mam ok 15 km. Na szczescie, dotychczas przez 12 lat
    wszystkie koty wracaly.

    --
    Szczepan

  • 120. Data: 2014-07-14 15:28:25
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał

    > Trudno pomylić glizdę ze światłowodem.

    Masz duzo szczescia jesli twoj internet dostarczany jest swiatlowodem.
    U mnie internet wraz z telefonem, od 20 lat przesylany jest cieniutkim
    zwyklym kablem o dlugosci 4,5 km od centrali. Na domiar zlego TPSA oswiadcza
    ze zednego nowego kabla na pewno nie zrobi bo i tak zaraz musialaby
    wydzierzawic go dowolnej innej fimie. Dowolna inna firma tez nie kwapi sie
    do inwestowania w kable. Na lacznosc w systemie LTE tez nie mam szans gdyz w
    mojej okolicy zaden operator nie ma dobrego zasiegu. Musze sie niestety
    zadowolic neostrada o szybkosci ponizej 1Mb/s.
    Pozdrowienia dla szybkich.
    Szczepan