  • 151. Data: 2014-07-20 00:44:36
    Temat: Re: jak sie pozbyc kretów ??
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 19 Jul 2014 22:00:26 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Tia...

    ...zrozumiał.

  • 152. Data: 2014-12-11 14:51:47
    Od: barbara6 <l...@t...pl>

    W dniu niedziela, 6 lipca 2014 10:41:26 UTC+2 użytkownik karolina napisał:
    > juz mam ich dosyc. sa jakies dobre srodki ktore skutecznie ich odpedza ?

    Ja kupiłam łapki na krety i nornice oraz świece dymne. Czekają do wiosny.
    U mnie nornice (tak przypuszczam) podkopują borówkę amerykańską, często muszę
    dosypywać ziemi i ugniatać pod krzewem, z tego powodu jest marna i słabo owocuje.
    Zawzięłam się, stąd te drastyczne środki chemiczne. Jeżeli nie poskutkują to wyniosę
    się z borówką w inne miejsce.

  • 153. Data: 2014-12-12 16:50:29
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-12-11 o 14:51, barbara6 pisze:
    > Ja kupiłam łapki na krety i nornice oraz świece dymne. Czekają do wiosny.
    Jak już odgrzałaś wątek sprzed prawie pół roku, to i ja się dołączę.
    Pod koniec listopada u mnie krecisko się uaktywniło po dłuższej
    przerwie, założyłem więc pułapkę i się złapał (na trzeci dzień). Sezon
    na krety zakończyłem.
    Jacek

  • 154. Data: 2014-12-12 17:43:54
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek napisał:

> [...]
    > Pod koniec listopada u mnie krecisko się uaktywniło po dłuższej
    > przerwie, założyłem więc pułapkę i się złapał (na trzeci dzień).

    Może nie był to ostatni roztargniony kret sezonu minionego, lecz
    zwiastum i jaskółka nadchodzącego czasu nowego? Wigilia blisko,
    można było przechować go gdzieś w doniczce i posłuchać, co taki
    ma do powiedzenia na temat zmian w klimacie.

    Jarek

    --
    Jutro zaczyna się tu sezon
    na stołach już obrusy leżą,

  • 155. Data: 2014-12-13 00:43:40
    Od: "Moonsky" <g...@w...pl>

    "Jacek" <k...@a...com> wrote in message
> [...]
    > Pod koniec listopada u mnie krecisko się uaktywniło po dłuższej
    > przerwie, założyłem więc pułapkę i się złapał (na trzeci dzień). Sezon

    To jakiś stary kawaler ci się przyplątał?
    Hehe, nie liczyłbym na kreto-biedronia też...

    Moon-sky