  • 41. Data: 2014-07-07 14:35:21
    Temat: Re: jak sie pozbyc kretów ??
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Chyba nie jest aż tak źle. Wczoraj byłam świadkiem niemałego
    > samochodowego zatoru na drodze, spowodowanego przemarszem rodzinki
    > futrzaków. To chyba bobry były.

    Teraz już wiem dlaczego bobry mają takie płaskie ogony!

    Jarek

    --
    -- Sąsiedzie, to wasz kot leży na drodze?
    -- Nie, mój nie był taki płaski.

  • 42. Data: 2014-07-08 00:54:07
    Od: "Fazi" <F...@m...com>

    > Polecam:
    > http://mals.pl/2013/04/komunikacja-psow-i-zapobiegan
    ie-zachowaniom-agresyw
    > nym/

    Z kim Ty gadasz? Pogryzło Cię czy upał?

  • 43. Data: 2014-07-08 14:03:21
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Fazi" <F...@m...com> napisał w wiadomości

    > Z kim Ty gadasz? Pogryzło Cię czy upał?

    Hejka. Standardowa euforia.
    Pozdrawiam psychodelicznie Ja...cki

  • 44. Data: 2014-07-08 14:46:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Jul 2014 14:03:21 +0200, Dirko napisał(a):

    > Użytkownik "Fazi" <F...@m...com> napisał w wiadomości

    > Hejka. Standardowa euforia.
    > Pozdrawiam psychodelicznie Ja...cki

    To zapewne twoja "normalność" każe ci się wp...ć między wódkę a zakąskę.
    Diagnosta się znalazł domorosły. Zajmij się poskramianiem tej swojej
    "normalności", bo niedługo zaczniesz "diagnozować" współstojących w kolejce
    do kasy, no będzie ubaw że hej. Tylko że tam możesz w nos zarobić na
    wejściu, więc myślę, że jeszcze długo zdołasz zachować pozory.

  • 45. Data: 2014-07-08 15:45:53
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-07-08 14:46, Ikselka pisze:
> [...]
    > do kasy, no będzie ubaw że hej. Tylko że tam możesz w nos zarobić na
    > wejściu, więc myślę, że jeszcze długo zdołasz zachować pozory.
    Droga Ikselko!
    Widzę, że puszczają Ci nerwy.
    Mam jednak nadzieję, że zwieracze masz w lepszej kondycji.

    pozdrawiam i życzę więcej dystansu
    Jacek

  • 46. Data: 2014-07-08 16:15:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 08 Jul 2014 15:45:53 +0200, Jacek napisał(a):

    > Droga Ikselko!
    > Widzę, że puszczają Ci nerwy.

    Ponieważ odzywam się do chamiszcza?

    > Mam jednak nadzieję, że zwieracze masz w lepszej kondycji.

    Hmmm... Zaiste ciekawe masz zainteresowania...

    > pozdrawiam i życzę więcej dystansu
    > Jacek

    Sam go nie masz, skoro MUSISZ się odezwać nieproszony, jak Dirko - jak
    możesz życzyć go komukolwiek, Ty życz go SOBIE.

  • 47. Data: 2014-07-08 17:18:58
    Od: bbjk <a...@b...cc>

    > To nie psi mix winien, tylko ludzie "w typie rasy". Taka mieszanka
    > tradycji folwarcznych, zmutowanych przez komunę, ale za to podlanych
    > jaśniepańskimi pretensjami "a teraz będziem szczuć zająca".

    Masz rację, jak zwykle zresztą. Mentalność niewolników (oszukać pana), a
    ambicje jaśniepańskie. Częste zjawisko w narodzie.

    > Ale znów jakiś idealizm przeze mnie przeziera

    To chyba dobrze?
    --
    B.
    http://bajarkowe.blogspot.com/

  • 48. Data: 2014-07-08 17:30:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 6 Jul 2014 20:47:57 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> [...]
    > ciężko bronić się, gdy stójkowy capnie go za "niezakitowanie mordy
    > psa w obronie kreta". Ale znów jakiś idealizm przeze mnie przeziera

    Ba, żeby tylko. Raczej zupełne oderwanie od sensu - pozostaje Ci tylko iść
    w nocy ciemną szosą przed samochodem w ratowniczym poszukiwaniu zaskrońców
    i żab... To się leczy.

  • 49. Data: 2014-07-08 18:55:57
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <J...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Widzę, że puszczają Ci nerwy.
    > Mam jednak nadzieję, że zwieracze masz w lepszej kondycji.

    Hejka. Tak kontynuując chyba wyłącznie z powodu rozluźnienia dyscypliny
    emocjonalnej wynikajacego z termicznego otępienia wygląda mi na to, że
    strzał był celny.
    Pozdrawiam upalnie Ja...cki

  • 50. Data: 2014-07-08 18:59:48
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 8.07.14 17:30, Ikselka pisze:

    > Ba, żeby tylko. Raczej zupełne oderwanie od sensu - pozostaje Ci tylko iść
    > w nocy ciemną szosą przed samochodem w ratowniczym poszukiwaniu zaskrońców
    > i żab... To się leczy.

    Tak, sens jedynie ma szczucie kretów psami - "bo taka, panie, ich pieska natura,
    psia ich mać". Ale tego już wyleczyć się nie da. U właściciela. Gdyż to jest skaza
    genetyczna - chłopska mentalność. Ta, o której śpiewał Kazimierz Grześkowiak -
    "chłop żywemu nie przepuści". I nieważne, że już dziad tego właściciela poszedł
    "do bloku" w ramach awansu społecznego po wojnie, a matka dostała punkty "za
    pochodzenie" przy przyjęciu na studia - chłopska mentalność nie zanika, gdyż jest
    wbudowana w geny. Stąd bierze się powiedzenie, że człowiek może wyjść ze wsi,
    ale wieś z człowieka nigdy. Nawet w dziesiątym pokoleniu.

    --
    collie