  • Data: 2009-09-16 17:27:28
    Temat: Re: jak zmusic sasiada do koszenia ugoru
    Od: "r" <x...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ad.1 ja granicze z tym sasiadem na okolo 200 metrch wiec wybaczcie ale nie
    bede kolesiowi obkaszał dzialki

    ad. 2 ja probbowalem nawiazac kontakt i jakies 2 lata temu kolo wykosil swoj
    brzeg ale juz pozniej mu sie zapomnialo

    najlepiej jakbym mial zaprzyjazniona firme landskipingowa - dalby 50 za
    wykoszenie a kolesiowi wysylal fakture na 300 za usluge - by sie chu.. nauczyl

    ja nie jestem zlosliwy, ale staram sie zeby jakies normy istnialy i bynajmniej
    nikt trawnika dla mojej wygody nie musi siac

    pozdrawiam
    rt