    From: fenzyyy <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jaka kolejnosc prac na budowie?
    Date: Sun, 18 Apr 2010 07:47:15 -0700 (PDT)

    > Ja robi w a nie dach...
    > U siebie widz to tak:......

    hej. ja jestem na etapie gładzi i kafelek w łazience czyli trochę
    dalej.
    jeśli masz zaprzyjaźnionego tynkarza to możesz oczywiście zrobić
    tynki i okna i drzwi zew. w proponowanej kolejności ew obrobić okna
    płytami GK.
    Jesli budujesz w spokojnej okolicy to spoko. jakiś czas temu
    jeden z sąsiadów miał położona elektrykę w niezamknietym domu..
    niestety kable w nocy zostały powyrywane spod tynków :/
    Jest jeszcze jedna sprawa .moja ekipa tynkarzy nie kazała mi
    wietrzyć zbyt intensywnie przez pierwszy tydzien po tynkowaniu..
    powiedzieli ze może mi się pokazać sporo pęknięć od zbyt szybkiego
    wysychania. pozdr. Jeg