  • Data: 2010-04-19 20:28:45
    Temat: Re: jaka kolejnosc prac na budowie?
    Od: "Amir" <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisal w wiadomosci
    news:hqhsg4$1un$1@news2.ipartners.pl...
    > Odpowietrzenie pionu jest wymagane przez "rozporzadzenie", czyli
    > teoretycznie moze byc nawet powodem nieodebrania budynku (w praktyce
    > przykryje to glazura), a juz na pewno wykonawca popelnil "blad w sztuce".
    >
    > § 125. 1. . Przewody spustowe (piony) grawitacyjnej instalacji
    > kanalizacyjnej powinny byc wyprowadzone jako przewody wentylujace ponad
    > dach, a takze powyzej górnej krawedzi okien i drzwi znajdujacych sie w
    > odleglosci poziomej mniejszej niz 4 m od wylotów tych przewodów.

    Czy z rur na dach moge wyjsc tak:
    www.baborow.com/dzialka1/fotki/01.jpg
    i na stchu dac gietk rure na dach

    bo jak wyjde tak
    www.baborow.com/dzialka1/fotki/02.jpg

    to nie wiem czy bedzie ciag za welna jest odrazu dachówka i to poczatek
    skosu dachu

    oczywiscie poprosze o przerobienie rure kibla wpusicic ponizej malych rur
    50tek.

    pozdrawiam