    From: "Amir" <d...@S...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jaka kolejnosc prac na budowie?
    Date: Mon, 19 Apr 2010 10:05:42 +0200

    > Jak wszystko prowadzi się w podłogach/wylewkach, to same podejścia do
    > ewentualnych punktów - grzejniki, wod-kan, się obrobi bez porblemu, a w
    > łazienkach, czy kuchni, to już w ogóle nie ma o czym mówić, bo i tak
    > będzie czy to zabudowa, czy to glazura... :-)

    ja sobie nie wyobrazam aby te prace:

    http://www.baborow.com/dzialka1/fotki/

    robić po tynkach, czyli jak pisze przedmowca hydraulika i ogrzewania

    owszem rurki od ogrzewania w podłodze , ale dojścia do grzejników już w
    scianie,
    jestem na etapie tej roboty teraz
    być moze masz rację, i są faktycznie jakieś metody na to, ale cięzko mi to
    sobie wyobraźić

    u mnie oczywiście podłogówka wszędzie + grzejniki, podłokówka
    przygotowana pod PC. a teraz będe korzystał z pieca na miał dlatego
    grzejniki też.

    Rurki do ogrzewania podłogowego oczywiście po tynkach będą.

    tynkarze, co mają mi tynkować, robią to na codzień,
    i raczej jak rok temu skonczyli domek w rodzinie mojej, to tą sama kolejnośc
    zastosowaliśmy

    BTW majac wolny czas welne dalem juz, przed tynkowaniem, ale lepiej wełne po
    tynach
    a ja po prostu pokryje wełne folią, aby wilgosci nie zlapala za duzo.

    chociaż całe lato będzie miałą do schnięcia

    pozdrawiam