  • Data: 2017-08-07 09:18:24
    Temat: Re: jaka membrana na dach???
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 6 sierpnia 2017 23:32:17 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > Na razie wyszukałem dobre opinie o:
    > TYVEK PRO
    > Dorken Vitaxx
    > Corotop Red Strong...

    Mam Tyveka pro właśnie - w 2009 była to jedna z najlepszych membran.
    Produkują je od kilkudziesięciu chyba już lat więc mają duże doświadczenie:)
    Cóż mogę powiedzieć - jest, leży, działa, nie podcieka ;) Na górze mam
    dachówkę ceramiczną. W 2015 robiłem dopiero podbitkę i przez ten czas
    (5-6 lat) membrana była odkryta (oczywiście od dołu więc tylko
    promieniowanie odbite UV) i nic nie straciła na wytrzymałości.

    > Czy brać membrany z paskiem klejącym czy dokupić osobno taśmy?

    Pewnie z osobnymi taśmami będzie dużo taniej :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.