  • 91. Data: 2009-09-02 20:58:01
    Temat: Re: jaka zmywarka, na co zwracać uwag
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 2 Sep 2009 20:58:08 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > może ma bombę kobaltowa w oborze i napromieniowuje wszytsko.

    Włącznie ze swoją głową ;)

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 92. Data: 2009-09-03 14:24:35
    Temat: Re: jaka zmywarka, na co zwracać uwagę
    Od: BartekK <s...@N...org>

    XL pisze:

    > Moje też lubią. Uwielbiam biel drewna wymytego w zmywarce. Przypomina mi
    > biel niegdysiejszych podłog szorowanych z mozołem przez wiejskie kobiety.
    > Plastikowe akcesoria kuchenne też myję w zmywarce. Dobrze im to robi.
    To ja dodam, że w zmywarce myję... ruszt (czy jak to się nazywa) z
    kuchenki. Te na górze, na których się garnek stawia, by był nad
    palnikiem. Dziadostwa nijak nie daje się doszorować w zlewie, jak by się
    nie obrócić to kapie z drugiego końca, a ze zmywarki wychodzą piękne
    gładkie czyściutkie i domyte w każdym zakamarku.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 93. Data: 2009-09-03 14:26:47
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Piotr pisze:
    > Mi kolega pracujacy w sklepie AGD poradzil abym bral niemiecka.
    Hehehe, może i wybór dobry, ale atrybut "niemiecka" ma obecnie tyle z
    rzeczywistością, co "porządne niemieckie samochody" robione pod
    Gliwicami z węgierskich części...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 94. Data: 2009-09-03 17:16:39
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 03 Sep 2009 16:24:35 +0200, BartekK napisał(a):

> [...]
    > nie obrócić to kapie z drugiego końca, a ze zmywarki wychodzą piękne
    > gładkie czyściutkie i domyte w każdym zakamarku.

    Też to robiłam, kiedy miałam gazową kuchenkę. Ruszt domyty był rewelacyjnie
    :-)
    --

    Ikselka.

  • 95. Data: 2009-09-03 17:31:22
    Od: "Slavinka" <s...@w...pl>

    kobiety.

    Nie tylko wiejskie i nie tylko kobiety - musiałem szorować kuchnię 16m^2
    wodą i proszkiem do prania, a następnie zmywać czystą - zostały plamy to
    szorowałem ponownie. Miałem siedem lat i babunię, która uczyła mnie życia,
    dzięki jej za to - bo babka i matka oraz dziadek nauczyli mnie wszystkiego
    prawie, co teraz umiem.

    > Też to robiłam, kiedy miałam gazową kuchenkę. Ruszt domyty był
    rewelacyjnie

    Też tak robię, palniki też do zmywarki - co jakiś czas.

  • 96. Data: 2009-09-04 11:54:11
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Słusznie.

    Zmywarki na rynek amerykański mają już programy superdezynfekcji wysoką temperaturą,
    zapewne i do nas dojdzie.

    Pamietajcie, że temperatura jest podawana dla POWIETRZA podczas suszenia, woda
    podczas zmywania ma temperaturę niższą o 5°-15°C niż "temperatura" programu, taki
    chwyt marketingowy.
    JaC

    -----

  • 97. Data: 2009-09-04 11:55:21
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Wyparzanie gęby w internecie nie skutkuje.
    JaC

    -----

  • 98. Data: 2009-09-04 12:48:22
    Temat: Re: jaka zmywarka, na co zwracać uwagę [OT]
    Od: Jo'Asia <j...@h...pl>

    Miroo wystukał:

    > Przepraszam za offtop, ale kobiecie kup raczej futro lub świecidełka.
    > Sprzęt kuchenny kupuj "dla siebie".
    > Nie twierdzę, że się nie ucieszy, ale jakoś tak kobiety są
    > skonstruowane, że wolą prezenty niezwiązane z codzienną charówką :)
    > (zupełnie odwrotnie niż my)

    Z dialogów u znajomej w mieszkaniu, rzecz działa się ładnych parę lat temu
    gdy zmywarki dopiero zaczynały wchodzić na rynek:

    Odwiedzająca: Ale masz dobrego męża, zmywarkę ci kupił...
    Gospodyni: *Sobie* kupił.

    Jo'Asia

    --
    __.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
    --<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

  • 99. Data: 2009-10-18 20:30:00
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Rodzina 2+1, duzo gotuje, mam Electroluxa 45cm - tylko taka mi weszla.
    Jestem super zadowolony, garnki tez w niej myje - nie dramatyzujcie!
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 100. Data: 2009-10-18 23:20:49
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ja kto mówią - mała, ciasna, ale własna ;-)
    JaC

    -----