  • 51. Data: 2009-09-01 20:06:50
    Temat: Re: jaka zmywarka, na co zwracać uwagę
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    W Usenecie Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> tak oto plecie:

    > nie starczy :) mała zmywarka bierze w łeb cała ekonomikę mycia w
    > zmywarce.
    >
    > 45cm to jest dla singal a nie dla normalnej rodziny. czsem te 60cm to
    > jest za mało i wtedy dziekuję że maszyan myje w 30minut prawie tak jak
    > w 150minut

    "Każda pliszka swój ogonek chwali"

    Qra, a tak! jestem singlem! a ta cała reszta to jakieś wrzody na du*ie i
    pasożyty przyłażące się nażreć na sępa, menażki biorą ze sobą

  • 52. Data: 2009-09-01 21:15:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Qrczak wrote:
    > W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

    > Nie żartuję. Matka ma 60, jak tam czasami jesteśmy "na wywczasie", to
    > pierzemy max 3 razy w tygodniu.
    >
    > Qra, od razu uprzedzę: nie jadamy z gazety

    chyba w ogóle nie jadacie albo spora część naczyń myjecie ręcznie z głupiego
    przyzwyczajenia

    policzmy 2+1

    śniadanie

    3 talerze 3 szkalnki sztuce jakiś garnek czasem 4 talerze
    z 2 talerzyki na ciasto do kawy + 2 filizanki

    obiad 3 talerze płytkie 3 talerze głębokie, jakieś talerze pomocnicze 2 szt
    garnki od 1 do 2 szt patelnia 3 szklanki

    podwieczorek 2 do 3 talerze szklanki itd...

    mamy pełną zmywarkę.

    jak +1 nie poszedł do przedszkoal to dochodziły jeszcze dodatkowe talerze i
    garnuszki bo jada częściej i trzeba mu było coś tak ekstra gotować.

  • 53. Data: 2009-09-02 06:13:21
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 01.09.09 14:38, Qrczak pisze:
    > W Usenecie Pete <n...@n...com> tak oto plecie:

    > Tak.

    Nie mam więcej pytań :)

    --
    Pete

  • 54. Data: 2009-09-02 06:36:03
    Temat: Re: jaka zmywarka, na co zwracać uwag
    Od: witek <w...@e...com.pl>

    Pelos pisze:
    > Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To moze i ja sie podepne... Zmywarka kompaktowa - chyba tylko Electrolux...
    > Sa moze uzytkownicy ww. ?
    > Chetnie posluchalbym za/przeciw.

    Mam taką od paru lat i bardzo sobie chwalę. Rodzinka 2+2.
    Zmywarka mieści 6 kompletów. Dziennie zdarza się jej nawet
    4-5 cykli zaliczyć, bo wszystkie brudne gary w niej lądują.
    Generalnie wszyscy radzą kupować jak największe zmywarki,
    więc ja chciałbym zwrócić uwagę, że mała zmywarka kompaktowa
    też ma swoje zalety:
    - często zmywa - nie ma problemu z "zapachem"
    - zmywarka stoi na szafce - nie trzeba się schylać
    - łatwiej się "zebrać" do załadowania/rozładowania
    - nie trzeba mieć nadmiaru talerzy/sztućów, bo brudne
    nie muszą długo czekać na zebranie pełnego wsadu.
    - małe zużycie wody/energii - da się sensownie zmywać
    na cyklu 7l wody, 0,4 kWh.

  • 55. Data: 2009-09-02 06:37:52
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl>

    basti78 pisze:
> [...]
    > - na co zwracać uwagę
    > - jakie funkcje powinna mieć
    > - czy te węższe 45cm mają sens? taka byłaby optymalna gabarytowo

    Mi kolega pracujacy w sklepie AGD poradzil abym bral niemiecka. Maja
    najlepsze zabezpieczneia przeciwyplywowe. Wzialem ostatecznie Bosch'a.
    Ilosc programow, bajerow ma mniejsze znaczenie bo i tak uzywa sie dwoch,
    trzech. Mysle ze 45 cm tez nie ma sensu - po obiedzie na 3 osoby w 60-ke
    ledwie zmieszcza sie wszystkie gary i talerze.

    Piotr

  • 56. Data: 2009-09-02 06:54:59
    Od: "Slavinka" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@n...tlen.pl> napisał w wiadomości

    Wybór prosty - na 12 kompletów i naprawdę wystarczy jeden program - ten
    najgorętszy. Trwa około 2,5 godziny. Jeżeli coś jest potrzebne można
    zmywarke otworzyć w dowolnym momencie i wyjąć - domyć ręcznie. Reszta to
    próżne dywagacje.

  • 57. Data: 2009-09-02 07:01:22
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

> [...]
    > szt garnki od 1 do 2 szt patelnia 3 szklanki
    >
    > podwieczorek 2 do 3 talerze szklanki itd...

    Się zagadka rozwiązała. My po prostu tyle nie jemy :-)

    Zwykle jest ok. 2-3 garnki, 4-5 talerzy dużych i tyleż małych, miseczek i
    misek ok. 3-4, kubków i szklanek z 6-7 się uzbiera. Do tego deski do
    krojenia, jakieś łychy, czasem dzbanek albo kufel od piwa.

    Qra

    Qra

  • 58. Data: 2009-09-02 07:14:44
    Temat: Re: jaka zmywarka, na co zwraca? uwag?
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > nie starczy :) mała zmywarka bierze w łeb cała ekonomikę mycia w
    > zmywarce.

    Dziżas, o ekonomice to może porozmawiamy, jak będziesz używał szamba (80-90
    zł beczka) i piecyka gazowego zamnontowanego kilkanaście metrów od kranu;-)

    > 45cm to jest dla singal a nie dla normalnej rodziny. czsem te 60cm to jest
    > za mało i wtedy dziekuję że maszyan myje w 30minut prawie tak jak w
    > 150minut

    Qrze wystarcza, znaczy - da się.

    Justyna

  • 59. Data: 2009-09-02 07:17:27
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    PeJot wrote:

    > Od dobrych kilku lat przy mojej rodzinie 2+2 zmywarka 45 spokojnie daje
    > radę, bez ograniczeń asortymentowych. O wyborze 45 zadecydował brak
    > miejsca na powiększoną liczbę naczyń, a nie owe 15 cm.

    Na jedno wychodzi. Ja miejsce na naczynia znalazłabym ( choćby przerabiając
    szafkę kuchenną, która teraz słuzy za suszarkę do naczyń), ale 15 cm nie
    znajdę bez szkody dla komfortu
    Justyna

  • 60. Data: 2009-09-02 07:35:39
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    krys pisze:

    > Na jedno wychodzi. Ja miejsce na naczynia znalazłabym ( choćby przerabiając
    > szafkę kuchenną, która teraz słuzy za suszarkę do naczyń), ale 15 cm nie
    > znajdę bez szkody dla komfortu

    Szafki nie przerabiaj, umyte naczynia też trzeba gdzieś trzymać.

    Szukaj zatem 45 z naciskiem na możliwości "przemeblowania" dolnego
    kosza, najlepiej gdyby dało się poskładać *wszystkie* przegrody
    poskładać - łatwiej gary poukładać na dole. Kosz na sztućce powinien być
    mniejszy jak w 60, ale niekoniecznie.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem