    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: jaka zmywarka, na co zwracać uwagę
    Date: Tue, 1 Sep 2009 23:15:52 +0200

    Qrczak wrote:
    > W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

    > Nie żartuję. Matka ma 60, jak tam czasami jesteśmy "na wywczasie", to
    > pierzemy max 3 razy w tygodniu.
    >
    > Qra, od razu uprzedzę: nie jadamy z gazety

    chyba w ogóle nie jadacie albo spora część naczyń myjecie ręcznie z głupiego
    przyzwyczajenia

    policzmy 2+1

    śniadanie

    3 talerze 3 szkalnki sztuce jakiś garnek czasem 4 talerze
    z 2 talerzyki na ciasto do kawy + 2 filizanki

    obiad 3 talerze płytkie 3 talerze głębokie, jakieś talerze pomocnicze 2 szt
    garnki od 1 do 2 szt patelnia 3 szklanki

    podwieczorek 2 do 3 talerze szklanki itd...

    mamy pełną zmywarkę.

    jak +1 nie poszedł do przedszkoal to dochodziły jeszcze dodatkowe talerze i
    garnuszki bo jada częściej i trzeba mu było coś tak ekstra gotować.