    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jaki eko-groszek na co zwaracac uwage (laik)
    Date: Mon, 25 Nov 2013 23:15:59 +0100

    Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2c7559b1-0865-4633-a584-51b7c8a16ce6@googlegrou
    ps.com...

    > Podaje objawy i oczekuje odpowiedzi, co moze byc przyczyna takich
    > objawow.
    > A ty bys zaraz zapytal, jakie byly felgi.
    > Ktos tam pisze, ze byc moze trzebaby przerobic retorte...
    > To niech sie nie czai, tylko napisze, w jakim przypadku mozna
    > przerobic i jak to zrobic.

    Myślisz, że ja nie mam nic innego do roboty tylko teraz rozpisywać się o
    wszystkich możliwych przypadkach jakie mogą być przyczyną, opisując je
    wszystkie ze szczegółami, pisząc elaborat na kilkadziesiąt stron A4,
    tylko dlatego, że Tobie się nie chce pomóc sobie samemu?
    Gdybyś zamiast się puszyć jak indor, udzielił prostych odpowiedzi to
    najprawdopodobniej już byś dawno zapomniał o swoich problemach.

    > Tymczasemo on pyta, czy instalacja jest z miedzi, czy z plastiku...
    > Ci ludzie maja problemy z niska samoocena, bo zanim komus odpowiedza
    > na pytanie,
    > zdoluja go pytaniami o niewazne szczegoly.

    Jak Cię zaboli brzuch to także każesz wymieniać lekarzowi wszystkie
    choroby jakie on zna, które mogą się objawiać bólem brzucha, a kiedy da
    Ci skierowanie na badania krwi lub zapyta gdzie Cię boli lub co ostatnio
    jadłeś to mówisz mu, że ma niską samoocenę, bo Cię wypytuje o nieważne
    szczegóły?

    Gdyby to o co pytam nie było ważne do rozwiązania Twoich problemów to po
    prostu bym o to nie pytał.
    Projektuję, montuję, uruchamiam i serwisuję instalacje oraz kotły CO,
    dlatego mam o instalacjach oraz kotłach nieco większe pojęcie od
    przeciętnego użytkownika kotła. Podobnie też kilka osób na tej grupie
    jest specjalistami od instalacji i kotłów, choć niektórzy z nich nie
    zajmują się tym zawodowo. Ale skoro na siłę chcesz nas przekonać, że
    jednak nie powinniśmy się dzielić swoją wiedzą i udzielać rad za free to
    polecam Ci, abyś skorzystał z usług serwisanta kotłów, który zdiagnozuje
    i usunie przyczynę za odpowiednie wynagrodzenie.