    Subject: Re: jaki klej i grzebień do gresu 60x60
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: pilocik <p...@t...pl>
    Date: Sat, 27 Jul 2019 00:10:36 +0200

    W dniu 26.07.2019 o 17:49, brunet.wp pisze:

    > Ale że ze mnie nowicjusz totalny,

    też tak miałem :)

    u mnie było tak, że postanowiłem zacząć od płytek w kotłowni, w sumie
    pomieszczenie niezbyt reprezentacyjne :D
    Po położeniu płytek na ściany i podłogi małżonka to zaakceptowała bez
    zastrzeżeń, a wybredna bestia jest, znaczy małżonka, nie kotłownia

    wyszło tak, że położyłem sam wszystkie płytki w domu, ściany i podłogi
    fakt, że płytkarz pewnie zrobił by to o wiele szybciej, ale mi akurat na
    czasie nie zależało, były dni że kładłem 3-4 płytki, nie więcej,
    ważniejsza byłą dla mnie jakość niż czas
    nawet kładłem płytki szlifowane na kant, co prawda zainwestowałem w
    przyzwoite narzędzia ale bez tego ani rusz

    jedyne płytki które mi położyli "fachowcy" to płytki na balkonie, po
    zimie poprawiali, po drugiej zimie zerwałem je co nie było trudne bo
    były głuche i sam położyłem nowe, już 3 lata trzymają bez problemu

    kilku znajomych którzy nie byli w temacie wykonawcy poprosiło nawet o
    numer telefonu do płytkarza :D

    dasz radę