    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jaki mlot wybrac GRAPHITE vs DWT
    Date: Mon, 19 Mar 2012 00:01:34 -0700 (PDT)

    W dniu poniedziałek, 19 marca 2012, 07:26:59 UTC+1 użytkownik Lukasz napisał:

    > 3J nie skujesz wylewki w rozsądnym czasie

    Owszem. Kucie calej wylewki maszynka 3J to zupelna pomylka :)

    , przewiert ok, dziurę fi 150
    > poprzez robienie serii przewiertów tak, ale żeby skuwać beton to nie ma
    > opcji.

    Normalne kucie, bez robienia serii dziur. Zrobilem takich dziur kilka w swoim stropie
    wiec uwierz, ze jest opcja i da sie to zrobic ;) 3,5J dokladnie ma ten einhell, bo
    dalej dziala. Przeszedl 10 x wiecej niz porzadny DeWalt ktorego pozniej kupilem bo
    myslalem ze einhell padl ale jak w DeWalcie zajechalem silnik to okazalo sie ze
    einhella mozna za 50 pln zregenerowac i dziala dalej jak nowy ;) DeWalt wrocil z
    naprawy gwarancyjnej (pogrozili palcem ze pracowal w zbyt ciezkich warunkach i przez
    to sie silnik spalil ale ze sa dobra firma to wymienia ha ha) i einhell lezy sobie w
    piwnicy i robi jako zapas.

    > 3J to ma akumulatorowa 2-kilówka od boscha (GSB 36V-LI czy jakoś
    > tak). Używałem za to Graphite'a - nie wiem czy ten sam model, ale z
    > Leroy za 400zł, wydaje mi się że też niby te 15J i faktycznie fajnie
    > idzie, robiłem przewierty fi20 w betonie na 80cm i faktycznie czuć w
    > rękach moc tego udaru w porównaniu do 3J

    Ja tym einhellem robilem kilka przewiertow w bloczkach z B20 grubych na 38cm
    wiertlem... uwaga... fi32! Takie dorobione bydle bo normalnie w zwyklym SDSie nie ma
    takich rozmiarow.. Einhell przezyl, DeWalt sie wlasnie na takiej pierwszej dziurze
    zajechal :) :) DeWalt tez ma ok 3-4J.
    pozdr.

    --
    Adam