  • 1. Data: 2012-03-18 05:25:42
    Temat: jaki mlot wybrac GRAPHITE vs DWT
    Od: "jackkk" <j...@w...pl>

    Witam. Bardzo prosze o porade, ktory mlot udarowy wybrac:

    Graphite 58G876 czy
    DWT H1200 VS

    jeden i drugi o udarze 15J. Czy wystarcza do skucia wylewki, przekucia sie w
    stropie etc?

    Dzieki i pozdr. J.

  • 2. Data: 2012-03-18 09:00:35
    Temat: Re: jaki mlot wybrac GRAPHITE vs DWT
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "jackkk" napisał w wiadomości grup

    >Witam. Bardzo prosze o porade, ktory mlot udarowy wybrac:

    >Graphite 58G876 czy
    >DWT H1200 VS

    Nie płacz za nalepki "firmowe"
    Popatrz na podróby Boscha- Eurotec chyba się nazywają. Był tu watek ponad
    rok temu o nich i nawet Plumpi konkretne modele podawał. Do takich
    niewielkich prac wystarczą a są kilka razy tańsze od markowych

  • 3. Data: 2012-03-18 10:04:47
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 18 marca 2012, 06:25:42 UTC+1 użytkownik jackkk napisał:
> [...]
    > DWT H1200 VS
    >
    > jeden i drugi o udarze 15J. Czy wystarcza do skucia wylewki, przekucia sie w

    Robilem kilkanascie dziur fi150-200 w stropie B20 grubym na 15cm mlotowiertareczka
    einhella z udarem ok 3-3,5J. 15J moim zdaniem zrobisz to szybko i komfortowo.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 4. Data: 2012-03-19 06:26:59
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-03-18 11:04, Adam pisze:

    > Robilem kilkanascie dziur fi150-200 w stropie B20 grubym na 15cm mlotowiertareczka
    einhella z udarem ok 3-3,5J. 15J moim zdaniem zrobisz to szybko i komfortowo.
    > pozdr.

    3J nie skujesz wylewki w rozsądnym czasie, przewiert ok, dziurę fi 150
    poprzez robienie serii przewiertów tak, ale żeby skuwać beton to nie ma
    opcji. 3J to ma akumulatorowa 2-kilówka od boscha (GSB 36V-LI czy jakoś
    tak). Używałem za to Graphite'a - nie wiem czy ten sam model, ale z
    Leroy za 400zł, wydaje mi się że też niby te 15J i faktycznie fajnie
    idzie, robiłem przewierty fi20 w betonie na 80cm i faktycznie czuć w
    rękach moc tego udaru w porównaniu do 3J

    Lukasz

  • 5. Data: 2012-03-19 07:01:34
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 marca 2012, 07:26:59 UTC+1 użytkownik Lukasz napisał:

    > 3J nie skujesz wylewki w rozsądnym czasie

    Owszem. Kucie calej wylewki maszynka 3J to zupelna pomylka :)

    , przewiert ok, dziurę fi 150
    > poprzez robienie serii przewiertów tak, ale żeby skuwać beton to nie ma
    > opcji.

    Normalne kucie, bez robienia serii dziur. Zrobilem takich dziur kilka w swoim stropie
    wiec uwierz, ze jest opcja i da sie to zrobic ;) 3,5J dokladnie ma ten einhell, bo
    dalej dziala. Przeszedl 10 x wiecej niz porzadny DeWalt ktorego pozniej kupilem bo
    myslalem ze einhell padl ale jak w DeWalcie zajechalem silnik to okazalo sie ze
    einhella mozna za 50 pln zregenerowac i dziala dalej jak nowy ;) DeWalt wrocil z
    naprawy gwarancyjnej (pogrozili palcem ze pracowal w zbyt ciezkich warunkach i przez
    to sie silnik spalil ale ze sa dobra firma to wymienia ha ha) i einhell lezy sobie w
    piwnicy i robi jako zapas.

> [...]
    > idzie, robiłem przewierty fi20 w betonie na 80cm i faktycznie czuć w
    > rękach moc tego udaru w porównaniu do 3J

    Ja tym einhellem robilem kilka przewiertow w bloczkach z B20 grubych na 38cm
    wiertlem... uwaga... fi32! Takie dorobione bydle bo normalnie w zwyklym SDSie nie ma
    takich rozmiarow.. Einhell przezyl, DeWalt sie wlasnie na takiej pierwszej dziurze
    zajechal :) :) DeWalt tez ma ok 3-4J.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 6. Data: 2012-03-19 07:05:19
    Od: Adam <a...@g...com>

> [...]

    > idzie, robiłem przewierty fi20 w betonie na 80cm i faktycznie czuć w
    > rękach moc tego udaru w porównaniu do 3J

    Aha - do Autora - zeby nie bylo - jezeli masz robote na kucie wylewki na jakiejs
    wiekszej powierzchni to olej ta zabawke i wypozycz za 50 pln na dobe w najblizszej
    wypozyczalni porzadniejszy sprzet. Mialem pozyczona od sasiada Makite - wielkie i
    ciezkie bydle co mialo chyba 40J - otwor w stropie zrobilem z 10 x szybciej niz ta
    moja zabawka einhellowa - toto wchodzilo w beton jak w maselko :)
    pozdr.

    --
    Adam