  • 1. Data: 2010-10-27 10:29:57
    Temat: jakie garnki do plyty indukcyjnej
    Od: "Julia" <r...@o...pl>

    witam
    Przymierzam sie do kupna plyty indukcyjnej ale wiem że trzeba mieć do niej
    specjalne garnki . Proszę mi polecic jakie i w jakiej cenie one są. Czy
    mozna na niej gotować np. w garnkach emaliowanych do nich sie przyczepia
    magnes ale czy plyta je wykryje. Jakie macie doswiadczenia w tym temacie
    pozdrawiam i czekam na porady

  • 2. Data: 2010-10-27 10:40:38
    Temat: Re: jakie garnki do plyty indukcyjnej
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Julia" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > Przymierzam sie do kupna plyty indukcyjnej ale wiem że trzeba mieć do niej
    > specjalne garnki . Proszę mi polecic jakie i w jakiej cenie one są. Czy

    Prawie każde garnki działają. Kup w Ikei zestaw 365+ za 200.

    > mozna na niej gotować np. w garnkach emaliowanych do nich sie przyczepia
    > magnes ale czy plyta je wykryje. Jakie macie doswiadczenia w tym temacie

    Wykryje, będą działać.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-10-28 05:41:57
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Julia" <r...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > mozna na niej gotować np. w garnkach emaliowanych do nich sie przyczepia
    > magnes ale czy plyta je wykryje. Jakie macie doswiadczenia w tym temacie

    Najlepsze garnki żeliwne emaliowane.

  • 4. Data: 2010-10-28 06:52:19
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2010-10-27 12:40, Jan Werbinski pisze:

    > Prawie każde garnki działają. Kup w Ikei zestaw 365+ za 200.

    Jeszcze nie kupuj - najpierw sprawdz te, które masz w domu :)
    Moim zdaniem (teoretyk kuchenny) dobry garnek na indukcje
    to prostsza i tansza rzecz niz na plomien. Ale marketing AGD
    nie zasypuje gruszek i trzeba na to uwazac.

    pozdro
    --
    A S