  • Data: 2017-09-08 07:42:35
    Temat: Re: jakie kaloryfery
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zenek ale smieciuch jest teraz. Ja go nie kupuje. Tego smieciucha co jest
    teraz chce wymienic na defro ale moze jakas dotacja bedzie, wiec poczekam a
    i tak nie mam zadnej kasy by teraz taki drogi piec kupic.

    oglegroups.com...

    Jest takie powiedzonko " dlaczegos biedy bos glupi, dlaczegos glupi bos
    biedny ). Kupujac tanszego smieciucha zuzywasz pomiedzy 1/3- 1/2 paliwa
    wiecej niz gdybys kupil drozszy ale sprawniejszy kociol. Roznica w kosztach
    paliwa bys go splacal.