    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: jakie podłoże pod basen?
    Date: Tue, 10 Mar 2009 14:08:09 +0100

    Użytkownik "Rafal" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gp5nkh$sa1$1@node2.news.atman.pl...
    > Witam
    > Wiosna za pasem, a ogródek rozkopany...
    > cel strategiczny to trawnik i.. coś na czym będzie można rozłożyć basen
    > sezonowy(tak z marketu z dmuchanym pierścieniem)
    > W zeszłym roku stał na trawie, ale po sezonie ogródek wyglądał jak by ufo
    > wylądowało, więc przydało by się podłoże przygotować.
    > Sprawa prosta, ale...
    > Do ogródka nie wjadę ciężkim sprzętem bo to zabudowa szeregowa, tym samym
    > nie jestem w stanie dostarczyć w odpowiednich ilościach materiału na
    > zagęszczenie podłoża żeby ułożyć jakąś kostkę czy coś podobnego:(
> [...]

    Mam podobny basen i własnie szykuje miejsce pod niego- ja układam kostke
    brukową. Jaka gruba jest warstwa humusu u Ciebie. Jak pod sposdem piasek to
    może położysz kostke. Jesli nie to rob podest drewniany. Ja miałem taki
    tymczasowy w zeszłym roku . Zebrałem warstwe humusu, ułozyłem palety i na to
    maiłem nabite deski. Na nich wykładzina i na niej basen.

    Krzysiek