  • Data: 2018-04-04 20:44:00
    Temat: Re: jakie wiertła beton/cegła?
    Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    "Tak to miałem nawet w profesjonalnym Boschu SDS-Max pożyczonym "na jeden
    otwór" od ekipy ogarniającej mi ocieplenie.
    Nie wiem czy tam są jakiekolwiek sprzęgła szczerze mówiąc."

    Potem pożyczyłem niebieskiego Boscha i robota była dużo lżejsza i bezpieczna. Do
    ogarnięcia był cały obwód piwnicy, wiercenie co 12cm, na głębokość ok. 35-40 cm.
    Potrzebne to było do iniekcji krystalicznej(g.. warte ). Wtedy też
    , kilkanaście lat temu, przetestowałem na sobie różnice w sprzęcie za kilkaset i za 2
    tysiące złotych. Sprzęgło, nie sprzęgło, jak zwał tak zwał, w taniej wiertarze to nie
    zawsze działało.