  • Data: 2010-12-29 20:16:46
    Temat: Re: kable grzewcze do rynien
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    budowane w latach kiedy takich wynalazkow wogole nie bylo). Jakos
    > nagminnie nie slyszy sie o urywajacych sie z tego powodu rynnach (to
    > chyba tylko jak dekarz oszczedzil na uchwytach albo rynny sa za bardzo
    > wysuniete i urywaja sie pod wplywem zjezdzajacego na nie sniegu z
    > polaci :)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.

    Mowimy o 2 roznych rzeczach. Opisalem przypadek kiedy woda znajdujaca
    sie w rynnie zamarzla (nie wiem z jakiego powodu zatrzymala sie tam) i
    rtozsadzila rynny. Nie przezce ze to moze byc jeden przypadek na 1000
    ale gdyby w tych rynnach byly przewody to nie staloby sie to co
    widzialem. Standardowym pozostaje pytanie o koszty, czy bardziej
    oplacalne jest wymiana na nowe rynny czy uzytkowanie takich kabli.

    KADAR