  • Data: 2015-06-02 21:46:31
    Temat: Re: kafelki na podłogę i mało cięcia
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-02 o 09:23, Adam Sz. pisze:
    (...)

    > Przy ukladaniu w karo jest duzo wiecej trudniejszego ciecia (bo i odmierzyc
    > nieco trudniej). Ukladanie prosto jest latwiejsze ale poniewaz sciany sa
    > krzywe - musisz tak plytki ulozyc zeby przy kazdej krawedzi kazdej sciany
    > mialy przynajmniej parenascie cm. Nie moze byc tak ze z jednej strony wyjdzie
    > cala plytka na styk, a z drugiej bedzie docinka - na jednym koncu sciany 5cm,
    > a na drugim 2cm. To bedzie widac :)
    >
    > Jak juz ktos radzil - podstawa to polozyc na sucho kilkanascie (a czasem i
    > kilkadziesiat) plytek - z krzyzykami do fug (!). Warto na to poswiecic chocby
> [...]

    Niestety, u mnie nie mam do dyspozycji całej powierzchni podłogi,
    ponieważ są meble, które nie mam gdzie wynieś.
    Przesunęłam je robiąc miejsce na części podłogi i tak częściami
    będę przenosić meble na "zrobione", aby odsłonić kolejne części podłogi.
    Muszę też dopasować się do kafelków, które mam położone przed kominkiem.
    Na pewno zrobię przymiarkę na sucho, krzyżyki też są.
    Mam nadzieję, że dzięki waszym wskazówkom i radom efekt moje pracy
    będzie zadowalający.

    Krycha.